網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Heartstrings
2012/10/01 21:43:36瀏覽162|回應0|推薦0


Before I met you,

I was a no-one, needed someone

Then you came and rescued me

From my reflection and introspection



在我遇見了你之前,

我甚麼也不是,急需要某人

然後你來了,救了我。

從我的反射和內省



My mind goes blank when

You draw near to me

I just close my eyes and

Think of happy days

And all the ways you make my heart rise



當我的頭腦一片空白時

是你吸引我到身邊

我只是閉上我的眼睛,

想想快樂的日子

是你所有的方式讓我的心高漲



There's nopony else like you

Can't believe you're mine

Will you take me by the arm?

I just can't resist your charm



這兒沒有其他小馬像你一樣

難以致信你是我的

你將會握住我的手嗎?

我無法抗拒你的魅力



You just always know the words to say

I always want to feel this way

My heart begins to race

As I wait for your embrace



只是,你總是知道該說些什麼

我一直想有這樣的感覺

我的心開始狂跳

我等待你的擁抱



You pluck my heartstrings

Until my heart sings

I'm wrapped 'round your finger

Just want to linger on you



你摘下我的心弦

直到我的心唱著

我裹住你的手指

想要你流連忘返



You play me just like a drum

And you just hum along and watch me

Dance in circles

Chance is not at work here

This is fate, love



您玩我就像一個鼓

而你只是跟著哼唱,看著我

在圈子裡跳舞

可能不只是在這裡工作

這是緣分,就是愛情



When I look into your eyes

I know that we were meant to be

And There's a peaceful silence

And the world stops spinning for us



當我看著你的眼睛

我知道,我們的心意

這有一個和平的沉默

世界為我們停止旋轉

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6908765