網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Falling In The Sky [EileMonty & Sim Gretina](中文翻譯)
2013/09/14 22:00:34瀏覽649|回應0|推薦0


You know I really wanna go with you

and that you really wanna make me choose

If I should live out the life you please

But I just feel its just make believe 


你知道我真的想要跟你一起走

而且你讓我別無選擇

如果我生命中沒有你,拜託

但我感覺到必須去相信


I believe I'm falling

Falling in the sky

Yes I'm falling

Falling in the sky!


我相信 我愛上了你!

自空中墜落!

是的  我愛上了你!

自空中墜落!


But why do you wanna be with me 

You make me chaotic can't you see

Please don't be so sweet and kind to me

I just want some peace of mind!



但你為什麼想和我在一起

你讓我心雜意亂,你看到了嗎?

請不要對我如此甜美又親切

我只是想要一些平靜!



I believe I'm falling

Falling in the sky

Yes I'm falling

Falling in the sky!



我相信 我愛上了你!

自空中墜落!

是的  我愛上了你!

自空中墜落!

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=8503269