網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Michael A. - Show Me How VIP (Feat. Metajoker)
2013/09/27 19:09:34瀏覽588|回應0|推薦1


[Lyrics]歌詞


I, Can't decide 我無法抉擇

If I should try 如果我必須要嘗試

Explaining to you (ou ou) 向你解釋

Why, I can't hide 為甚麼我無法隱藏

How I'm feeling inside 我內心的想法

What can I do (o, o) 我該怎麼做

It's not as if we grew up together 假如我們不是一起成長的青梅竹馬

But I want to be friends forever  我想要成為你永遠的朋友

How, Can I show 我該如何向你訴說

What I want you to know 為何我要讓你知道

Please never go (oh oh) 請不要走

Once, I was young 我曾年輕的時候

I thought I was done 我認為這已經結束了

Nothing to give 沒有任何東西可以給予

But I, Can't deny 但我無法否認

I know I'll get by 我知道我將會擁有

Cause now you have shown me how to live. 因為現在你會告訴我如何去活

(To live, to live) (repeated) (去生活, 去生活) (重複)


Na na na na na

Na na na na na (repeated)(重複)



Life 

It was sad 

Before I had我以前所擁有過的生活是可悲的

Any idea of hope but soon 任何希望的想法如此快速

In a flash 在一瞬間

My fears were dashed 我的恐懼消失

By the light of a sonic rainboom 由於彩虹音爆的光

I was living a party every day 我每天生活在派對中

Throwing my quiet hope away 坄出我那寂靜的希望 

Now it's returned 現在是時候回歸 

With you I've learned 與你在一起我學習到了

How to appreciate each day. 如何欣賞每一天

I was young 我曾年輕的時候

I thought I was done 我認為這已經結束了

Nothing to give 沒有任何東西可以給予

But I 但我

Can't deny 無法否認

I know I'll get by 我知道我將會擁有

Cause now you have shown me how to live.因為現在你會告訴我如何去活

(To live, to live) (repeated)(去生活, 去生活) (重複)


You play a different game 你玩著不同的遊戲

But with the same 但有著相同的

Desire 慾望

Desire 慾望

You brought me into the light 你帶我進入光明

I will ignite 我會點燃

The Fire 那火

The Fire. 那火.

I thought that no one would care 我以為沒有誰會在乎

But now we share 但是,現在我們會分享

A start 開始

A start 開始

A brand new start 一個嶄新的開始  

I'll never be the same 我將不在一樣

You have lit a flame 你點燃一個火焰

Inside 於我內心

My beating heart. 那躍動的心.



All, That you've said 所有你說過的話

Rushes my head 如潮流湧進我的頭

Slowly to realize it's true 慢慢的去意識到這是真的

We can soar, I'll never need more 我可以翱翔,我將永遠不會需要很多

'Cuz a friendship's been kindled with you  因為友誼被你點燃

Not a soul in the world can call me wrong 世界上沒有那個靈魂可以說我錯了

Sharing my joyfulness in song 分享著我喜樂的音樂

Once it was Me, but now it's a We  曾經只有自己,但現在是我們

Sharing a harmony 分享和諧


I thought I was done 我認為這已經結束了

Nothing to give 沒有任何東西可以給予

But I ,Can't deny 但我無法否認

I know I'll get by 我知道我將會擁有

Cause now you have shown me how to live.因為現在你會告訴我如何去活

(To live, to live) (repeated)(去生活, 去生活) (重複)



Na na na na na

Na na na na na (repeated)
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=8725200