網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Never Alone永不孤單 (TheDashDub ft. Feather)
2013/03/08 15:11:11瀏覽710|回應0|推薦1


Scootaloo

Don't you cry你別哭泣

We'll get by我們將會一起度過


I-I need you too我-我也需要你

More Than I knew

Before I met you

再我遇見你之前,這多於我的理解


Scootaloo

Don't you fear你別害怕

I am near我在你身邊


My world was grey我的世界是灰色的

But we found a way但是,我們找到方法

A brand new day帶來嶄新的一天


I'll be There by your side 我將會在你身邊

Remember that you're not alone,請記住,你並不孤單

You'll always have a place to call home你永遠有個稱作家的地方

When I'm with With you當我與你在一起


Never too far away永遠不會太遙遠

don't forget that all it takes 別忘記當你需要的時候

Is to call on my name只要叫我的名子

I'll be right next to you.我馬上會在你身邊


Scootaloo

Don't you see你不知道嗎?

We're a team我們是個團隊


We'll chase the sun我們將會追逐太陽

Just for our fun我們只為樂趣

And when we're done 且當我們辦到了


I'll be There by your side我會在你身邊 

Remember that you're not alone,請記住,你並不孤單

You'll always have a place to call home你永遠有個稱作家的地方

When I'm with With you當我與你在一起



Never too far away永遠不會太遙遠

don't forget that all it takes 別忘記當你需要的時候

Is to call on my name只要叫我的名子

I'll be right next to you.我馬上會在你身邊.



I'll be right next to you.我馬上會在你身邊.
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7369970