網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Lady Rarity (feat. DJ Shamrock)
2013/01/23 22:34:19瀏覽436|回應0|推薦1


She's a lady obscured in darkness她是個被黑暗遮掩的女士

The kind of mare many want to impress一種想多留下深刻印象的母馬,

but there's also talk of dark old secrets但某馬也說著黑暗的古老秘密

The kind of which would drive you sleepless那種事會使你失眠


Her icey cold blue eyes do sparkle她冰冷的閃耀藍色眼睛

They are not the eyes of a Pony mortal這不是凡馬該有的眼睛

I do now worry I have been ensnared我現在擔心,我已經受到了波及

Oh but I do know I am not scared!哦,我知道我並不害怕!


You are a monster but you know 你是個怪物,但你知道

that even still I want you so,即使如此我仍想要你,


Now come to me現在來我這

lady Rarity女士Rarity

I want to feel your fangs sink into my veins我想感受你的尖牙陷入了我的血管

Please set me free請給我自由

Do not part with me不要與我分離

An eternity with you is what I can forsee!你的永恆是什麼,我可以預見!


In her veins resides the blood of thousands在她的血脈所駐留數以千計人的血

And many follow for her life's endless和許多跟隨她無窮無盡的人的生命

Evil seductress with charm and guile魅力和詭計邪惡的勾引

But you inside are naught but vile但是,你的內心是壞透的化為泡影


A ravenous monster who must feed一個貪婪的怪物,一定要餵養

Many a stallion will soon bleed許多種馬很快就會失血

This lady of the night stands unbested這位女士的立場於夜晚無法擊敗

Oh wicked witch you are detested!哦邪惡的巫婆,令你憎惡!


You are a Monster and my soul 你是個怪物,而我的靈魂

is now within your sole control現在是你唯一可以控制的



Now come to me現在來我這

lady Rarity女士Rarity


I watched as your fangs sank into my veins!我看著你的尖牙陷入了我的血脈!

Now I'm a slave現在,我是個奴隸

chained to the grave鍊鎖在墳墓

An eternity with you is what I now forsee你的永恆是什麼,我可以預見!



Now come to me現在來我這

lady Rarity女士Rarity

I watched as your fangs sank into my veins!我看著你的尖牙陷入了我的血脈!


No more a slave!不再是奴隸!

freedom from the grave!從墳墓重獲自由

An eternity of pain is what we have no gained就是我們不再得到永恆的痛


Before this cross we suffer for our crimes,在此十字架之前,我們為我們的罪行受苦

Oh___ hoo__ Oh___

And at long last these unatural bodies burn away!最後這些不自然軀體被燒掉!

Hoo____ Oh___
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7251203