網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Trixie [Original by Forest Rain]
2013/01/14 23:53:04瀏覽342|回應0|推薦0


It was a bright and sunny day in August when she came to town

She had a carriage full of props and tricks and a confidence that knew no bounds

And my heart skipped a beat as love I found...


在8月時,她來到鎮上,這是一個陽光燦爛的日子

她有一馬車的道具和技巧與信心,知道這些沒有界限

而且我也找到愛人,我的心狂跳...


The sun rose high as she got up on stage and started to perform her show

And as she shared her tricks I could feel the love inside of me begin to grow

And my heart said don't you dare let her go...


太陽升起來了,因為她在舞台上站了起來,並開始演出她的表演

她分享她的技巧,我可以感受到我的愛,於我的內心開始增長

而我的心說著,你膽敢讓她走...


[Chorus]合唱

Trixie! You're the mare I love, girl you know it's true

There ain't no other pony like you!

Trixie! You're the one I want and no one can stop me now

I'm gonna make you mine somehow...


TRIXIE!你是我愛的母馬,女孩你知道這是真實的

這裡不是沒有其他小馬喜歡你!

TRIXIE!我想要你,沒有人能阻止我

無論如何我會去讓你成為我的...


Some ponies say she has an ego big enough for two, but that's not true

She's a showmare and an artist—her dedication will show through

And I know nopony ever could outdo-


某些小馬說她有兩倍大的自負,但是這不是正確的

她是一個秀場母馬,和藝術家,她的奉獻精神將毫無保留的展現

我知道以往任何時候都沒有小馬可以超越

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7225456