網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
邪惡女王
2013/01/11 00:13:22瀏覽259|回應0|推薦0



She reclaims to seek love

Queen of that mysterious place

Where everything is shapeless and dull

她尋求愛開墾

女王的那個神秘的地方

這裡的一切都是無形的,失去光澤

Nobody is able to realize

What she truly wants to see

沒有人能真正實現

她真的希望看到的

While you drown

And your Love is taken away from you

Take a look around

Before she curses you

當你被淹死

你與你的愛遠離

看看周圍

她詛咒你之前

The Nourishment War has already begun

Where no culprit can be found

The agony and oppression

Under her rule there's only betrayal and pain.

滋養的戰爭已經開始

如果沒有可以找到的罪魁禍首

痛苦和壓迫

在她的統治下,只有背叛和痛苦。

Sometimes I cry out to the heavens

To spare myself from all the pain I've lived through

I can't break away from this place

My body is already ripping apart, the end is forthcoming...

有時候我於天堂哭泣,我自己已經歷過的所有不幸痛苦

我沒辦法離開這個地方

我的身體已經被撕裂,結局即將到來...

She requests my soul

She demands my whole being

I kneel down to her

Because one of them I've already become

她要求我的靈魂

她要求我的整個生命

我為她跪下

因為我已經成為其中一人




( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7215723