網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
General Mumble x Interrobang Pie - Strangely Obsessed
2013/01/29 10:48:32瀏覽377|回應0|推薦0
I am the jelly pony, I want to play我是個果凍小馬,我想要去玩
Ready or not, I am a-coming this way不管是否準備好,我就是要這樣
Don't be afraid, let me show you who I am,別害怕,讓我告訴你我是誰
Take off your clothes, we e getting into the jam脫下你的衣服,讓我們進入果醬
Lay on the bed, you just sit back and behave在床上躺下,你只要坐下來和表現
Your applesauce is the one thing that I crave您的蘋果醬是我渴望的一件事
Look down below to see my jelly has set,往下看,下面來看看我的果凍,
Hope you can swim because you'e gonna get wet希望你能游泳,因為你會被弄濕

Oh babe, your jam jar got some beautiful curves哦,寶貝,你的果醬罐擁有些優美曲線
Tastes almost like my favourite fruit preserves,幾乎就像我最喜歡的水果蜜餞口味,
And did I comment on your delicious spread?我該發表關於美味的評論蔓延
Should I do you or will you do me instead? 我應該代替你做?你會怎麼做?
Strangely Obsessed奇怪的痴迷者
Strangely Obsessed奇怪的痴迷者
Strangely Obssesed奇怪的痴迷者
Strangely Obsessed奇怪的痴迷者
Strangely Obsessed with tubs of jelly奇怪的痴迷著罐中的果醬
Oh wait hold up I think my lid  getting loose喔等等堅持一下,我想我的蓋子鬆動了
There l be strawberry jam all over your caboose我的藍莓果醬全在你的最後一節貨運火車上面
some in your mane, some on your belly一些在你的鬃毛,你的肚皮
Do you think you'e ready for all of this jelly?你認為這個果凍做好準備了嗎?
Strangely Obsessed奇怪的痴迷者
Strangely Obsessed奇怪的痴迷者
Strangely Obssesed奇怪的痴迷者
Strangely Obsessed奇怪的痴迷者
Strangely Obsessed with tubs of jelly奇怪的痴迷著罐中的果醬
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7264327