網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Derpy De Chocobo
2012/09/23 14:11:40瀏覽213|回應0|推薦0


Derpy:喔Rainbow Dash在哪裡


DJ pon3:放輕鬆因該會在這的,等一下....喔喔RD摔斷了她的翅膀


Derpy:喔不這一切會很順利的,誰代替她上場?


DJ pon3:你


Derpy:甚麼?


------------一段插曲-------------


My name is Derpy and I'm -A- pony.

I was formerly Ditzi.

But then you all renamed me!



我的名字是我Derpy和我-是-小馬。

我以前是Ditzi。

但後來重新命名我!



My name is Derpy Hooves and let's be pals.

I'm actually a gal!

But still I can boost morale.



我的名字是Derpy Hooves,讓我們當好朋友。

其實我是個女孩!

但我仍然可以鼓舞士氣。



I used to be within the background there.

And all you would notice is my cross-eyed stare

But then because of my unique two eyes.

You just wouldn't let me die.

So now with a name you know I-



我以前是在這裡的背景小馬。

你會發現我的眼睛盯著

但後來因為我獨特的兩隻眼睛。

你只是不會讓我死。

所以,現在的名字,你知道我-



Have gotta name and it is Derpy Hooves.

So now I am truly moved.

At what all the fans have proved!



得到的名稱,是Derpy Hooves。

所以,現在我真的很感動。

所有的粉絲都在證明!



Ev-er-y-pony and everybody,

You all show that you love me.

So much that I get to be~



每個小馬和大家,

你這一切所有秀出你愛我。

所以,我得到的是〜



Part of the TV show you love so much.

I got my own scene so I could fly around and such.

Yeah so I dropped something on Rainbow Dash.



部分的電視節目,你的愛那麼多。

我有我自己的場景,所以我能飛,和等等的。

是啊,所以我掉了一些東西在Rainbow Dash身上。



At least I was still a smash!

I made Hasbro lots of cash. SO. THERE.



至少我還是一炮打響!

我幫孩之寶賺進大量的現金。 所以。存在。



[What's all this now, where have I gone?

Wait a minute, am I being drawn!?

I'm now a pony, this is all so strange.

This is bizarre. It's quite deranged.

One minute I was running, a Dalek giving chase,

Now I'm the pony-master of time and space,



什麼這一切現在,我消失了嗎?

等一下,我被畫出來了?

我現在是一個小馬,這是太奇怪了。

這是很奇怪的。這是相當錯亂。

一分鐘前,我被Dalek追逐,我在逃命,

現在,我是主管時間和空間的小馬,



No matter I am henceforth "Doctor Whooves."

The name just popped in my head. I say I approve!

This place is so confusing I can't stand up straight.

So I'll do what I always do I must investigate.

If only I had a companion, someone to assist!

Always running, always helping, you get the gist.]



無論如何我今後就是“ Doctor  Whooves。”

只是,這個名字突然出現在我的腦海。我說我同意!

這個地方是如此混亂,我無法站直。

所以,我會做什麼,我總是必須做調查。

如果我有一個同伴,有人幫助!

始終處於奔跑狀態,始終相互幫助,你得到了這精神。



Hi Mr. Doctor can I be your friend?

Your blue box looks broken so a hoof I sure can lend.

Let's fix it up and you'll be on your way.

I may be a shade of gray, but I can make everything o-kay!



嗨Doctor 先生 ,我可以當你的朋友嗎?

所以,肯定能借我你看起來有點壞掉的藍色方盒子一蹄。

讓我們來修理它,你會用自己的方式。

我可能是一個灰色陰影,但我可以讓一切OK!

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6883308