網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Oh Sweetie Belle - dBPony
2012/09/18 02:18:14瀏覽210|回應0|推薦0


The way you trot with your stride

That lovely hair those beautiful eyes

Doesn't take a fool to realize

That I've fallen for your clever disguise 


你快步走,你前進的步伐

那可愛的頭髮,那雙美麗的眼睛

並沒有認識到一個傻瓜

我,已經愛上了你的巧妙掩飾


Oh sweetie belle yeah

What will it take for me to get to you

Oh sweetie bell yeah

My heart's forever true

What will it take for me to plant that seed of love deep inside your mind

And steal your breath away from you



sweetie belle 啊

我做些什麼才能得到你

sweetie belle 啊

我的心是永遠真實的

怎樣才能把我愛的種子種植在你心靈深處

並竊取你的氣息離你而去



Sugar cube you're the apple of my eye

Another sharp thorn in my soft side

Because just the thought of you is enough to drive me crazy

And send me singing through the night


方糖,我的眼中,你是蘋果

另一個尖銳的刺在我溫柔的一面

正因為一想到你就驅使我瘋狂

並且讓我唱了一整夜


Well I know that I'm deeply in love and that may sound insane

But girl without you in my life I could never be the same

And if you are my Rarity then I am your Spike

So give me just one chance to show that I can love and treat you right 


嗯,我知道,我深深地愛著這聽起來瘋狂

但女孩,沒有你在我的生命,我永遠也不會是相同的

如果你是我的 Rarity ,那麼我是你的Spike

所以給我一個機會,我可以正確愛你和對待的

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6865732