網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Lessons - dBPony
2012/09/16 09:38:36瀏覽157|回應0|推薦0


Hey Scootaloo! 
Isn't it awesome that we're back in school again!?
Oh! Oh! And that we get to sit next to each other!?
And, and, Cheerile is our teacher again and she's like, the best teacher ever!?
Hey! Hey Scootaloo!
HEY! HEY SCOOTALOO!

嘿,Scootaloo!
是不是真棒,我們又回到了學校!?
哦!哦!而且,我們坐在對方旁邊!?
,Cheerile在一次又是我們的老師了,她很像是有史以來最好的老師!?
嘿!嘿,Scootaloo!
HEY!嘿,SCOOTALOO!

That time of year has finally come to an end
I find myself sitting back at this desk again
In a place that I hate
Oh boy when's my life gonna change?
Familiar faces gathering all around
From every nook and cranny in this small town
So I sit and I wait
For Cheerilee to start her lessons again...
這一年的時間終於走到了盡頭
我發現自己坐在後面再在這張桌子
在同一個地方,我恨
哦當是男孩時,我的生活會改變嗎?
各地聚集熟悉的面孔
從在這個小鎮上的每一個角落
於是我坐下來且我等待
,於是Cheerilee開始她的課了......
These thoughts inside my head are contemplation
Yet they're not enough to curb my frustration
這些想法在我腦海裡沉思
然而,他們沒有足夠打擊我的挫折
These lessons are surely my demise
Can't you see the boredom in my eyes?
This isn't fun it's prolonged agony
Lasting for an eternity
這些課程肯定是我的困境
你看不到在我的眼裡沉浸在無聊嗎?
這不是好玩的,是長期的痛苦
持續的像是永恆
Now tell me ponies what do you see?
Oh I know miss Cheerilee!
I could care less I just want to get out
Lie on my back and stare at the clouds
Spread my wings and try to fly or ride my scooter around and see the sights
But this place that I'm in
Is forcing me to hear these lessons again
現在告訴我,小馬,你看到了什麼?
哦,我知道Cheerilee小姐!
我可以不在乎,我只是想擺脫這些
躺著看著,盯著雲層
張開自己的翅膀,飛或騎我的滑板車,看看周圍風景
但是,我在這個地方
迫使我再次聽到這些課程

This place is gonna drive me crazy
My vision is blurred I'm getting kind of sleepy
For everypony it is just a dream
But for me it's more than what it seems
The time spent trying to get out of this place
Is enough to drive anypony insane
These lessons again?
When is it going to end?

這個地方將要使我瘋了

我的視力模糊,我幾乎昏昏欲睡

,對於每個小馬來說這只是一場夢

但對我來說更重要的是似乎比什麼

浪費時間試圖擺脫這個地方

是足夠使任何小馬瘋狂

再次這些課程呢?

什麼時候會結束呢?

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6860554