網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Great to be Different(Original Song by Forest Rain, feat. . Decibelle)
2012/08/28 23:57:24瀏覽218|回應0|推薦0

It was a dark day when I lost my faith

I wasn't the pony I thought I'd be

And it seemed that no one could relate

There was nothing left to see

這是一個黑暗的日子,當我失去了我的信念

我不是小馬,我只有思想是

似乎沒有人能聯繫

沒有剩下甚麼能去看見

So I took a walk to the edge of the town

And thought of leaving it all behind

When I saw a little letter fall right out of the sky

As a grey mare hovered way up high

所以我就散步到城市邊緣

想將這一切拋諸腦後

當我看見一個封信自天空飄落

由於一匹灰色的母馬高高盤旋

I thought I was crazy when I saw her wave

And then simply fly away

So I opened the letter and looked inside

And what was written made my day...

我想我是瘋了,當我看到她揮手

然後簡單地飛走

所以,我打開了那封信,看了看裡面

他寫了什麼讓我很快樂...

It said--

這封信裡寫了- 

[Chorus]

Isn't it great to be different?

Isn't it wonderful to be exactly who you are?

When you learn to start accepting yourself

You'll become a shining star

[合唱]

是不是很棒很獨特呢?

你是不是覺得很美妙呢?

當你學會接受自己

你會成為一顆耀眼的明星

To this day the writing on that page

Is mottled by the tears I shed

Cuz at that moment something inside me changed

And a bright new path I lead

為了這一天,再紙上寫字

我流下的眼淚是斑駁的

因為在那一刻,我內心改變

而帶領我一個嶄新的道路

I ran back home and I picked up my old guitar

And I started strumming these chords

And I sang her words along with this song

And I heard someone sing along

我跑回家,我拿起我的老吉他

於是我開始撥弄著這些和弦

我隨著這首歌演唱她說的話,

我聽到有人在唱歌

And we sang-- 我們唱著 -

[Chorus] [合唱]

I turned around and I saw her at my door That cute grey mare with the wall-eyed stare

She said, "I've heard you play and sing before.

And I heard a sadness I could not bear."

我轉過身,我看到她在我的門口 那可愛的灰色母馬眼睛歪斜的看著

她說:“我聽到你之前彈琴唱歌。

我聽到了我無法忍受的悲傷。“

"I just wanted to tell you that the hardest thing I've faced

Wasn't the teasing or the pain

It was convincing myself I wasn't stupid, strange, or lame

And helping others do the same."

“我只是想告訴你,我所面臨的最困難的事情

不是取笑或疼痛

這是說服自己,我不傻,奇怪的,或殘缺的

且也幫助別人這樣做。“

*whistling* *吹著口哨*

These last few years flew by just like a blur

I'm now exactly where I should be

And I know I owe it all to her

The beautiful mare who believed in me~

這些過去的幾年裡掠過就像一個殘像

我現在究竟該在何處,

我知道這一切我感激她

漂亮的母馬,相信我〜

[Chorus x 2][合唱x2]

You'll become a shining star (Isn't it wonderful)

You'll become a shining star (Isn't it great)

你會成為一顆耀眼的明星(是不是很美妙)

你會成為一顆耀眼的明星(是不是很棒)

When you learn to love just who you are

當你學會愛自己

( 休閒生活網路生活 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6780404