網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Dr. Adorable - 嶄新的一天
2012/10/16 22:18:42瀏覽218|回應0|推薦0


This appeared as a moral dilemma

Cause at first it was weird though I swore to eliminate

The worst of the plague that devoured humanity

Its true I was vague on the How

so how can it be that you have shown me the light?



這似乎是一種道德的困境

因為首先有件事很奇怪,但我發誓要消除

最嚴重的是瘟疫吞噬的人性

其真正的我卻為何含糊其辭?

因此,怎麼能說你們是我的光?



Its a brand new day

And the sun is high

All the birds are singing

That youre gonna die



這是個嶄新的一天

太陽高升

所有的鳥兒在歌唱。

你會死去



How I hesitated

Now I wonder why

Its a brand new day



我怎麼猶豫

現在我不知道為什麼

這是個嶄新的一天



All the times that you beat me unconscious Ill forgive

All the crimes Incomplete, listen honestly Ill live

Mr. Cool, Mr. Right, Mr. Knowitall is through

Now my futures so bright and I owe it all to you Who showed me the light



每一次我會原諒你打我直到昏迷

所有不完整的罪行,我會老老實實傾聽生活

冷酷先生,正確先生,知道這一切經過

現在,我的未來如此明亮,我欠你這一切,誰是我的光



Its a brand new me

Ive got no remorse

Now the waters rising but I know the course

Im gonna shock the world

Gonna Show Bad Horse

Its a Brand New Day



是個全新的我

我沒有悔恨

現在的水位上升,但我當然知道

我還是要震驚世界

會讓錯誤的馬知道

這是個嶄新的一天



And Penny will see the evil me

Not a joke not a dork not a failure

And she may cry but her tears will dry

When I hand her the keys to a shiny new Australia.



Penny會看到邪惡的我

不是一個笑話~不是一個呆子~不會失敗

她可能會哭泣,但她的眼淚將會枯竭

當我遞給她一把鑰匙,去一個全新的閃亮澳大利亞。



Its a brand new day

Yeah the sun is high

All the angels sing

Because youre gonna die



這是個嶄新的一天

太陽高升

所有的天使高唱

因為你將要死去



Go ahead and laugh

Yeah Im a funny guy

Tell everyone goodbye

Its a brand new day



來吧,笑吧

是啊我是個有趣的傢伙

跟大家說再見

這是個嶄新的一天





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6949318