網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Kamelot - Abandoned
2011/04/27 16:16:33瀏覽406|回應0|推薦1

Once my life was plain and clear
I recall
Once my ignorance was bliss
Nightfall came
Like a serpent’s kiss
To my troubled mind
一旦我的生活是簡單而明確
我回想
一旦我的無知是福
黃昏來了
像蛇的吻
為我的心不安
Why... Oh why my God
Have you abandoned me in my sobriety
Behind the old facade
I'm your bewildered child
So take me cross the river wide
為什麼 ...哦,為什麼我的上帝
你拋棄了我,我清醒
舊的外觀背後
我是你的困惑孩子
所以帶我渡全河
Binding promisses were made on my soul
Grand illusions lead astray
Ice cold winds swept my heart away
Bring me back to you
提出了具有約束力的那些未來承諾我的靈魂
大幻想導致誤入歧途
冰冷的風席捲了我的心
帶我回到你身邊
Why... Oh why my God
Have you abandoned me in my sobriety
Behind the old facade
I'm your bewildered child
So take me cross the river wide
為什麼 ...哦,為什麼我的上帝
你拋棄了我,我清醒
舊的外觀背後
我是你的困惑孩子
所以帶我渡全河
-- Helena --海連納
I remember a song
Like in a dream
Where September was long
And winter unreal
我記得一首歌曲
就像在夢中
凡九月的長遠
冬季虛幻
Why... Oh why my God above
Have you abandoned me in my sobriety
Behind the old facade
I'm your bewildered child
So take me cross the river wide
為什麼 ...哦,為什麼我的上帝
你拋棄了我,我清醒
舊的外觀背後
我是你的困惑孩子
所以帶我渡全河
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5143804