網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Kamelot - Karma
2011/03/31 14:07:45瀏覽352|回應0|推薦0

I am a king of honor
gold and glory
but every king must also die
have I been just and righteous
what is glory
I know I've torn and taken life
and here I stand
a small and simple man
我是王的榮譽
黃金和榮耀
但所有的皇帝也會死
我已經得到公正和正義
什麼是榮耀
我知道我已經被撕裂,取走生命
我站在這裡
一個小而簡單的人
who will trade his karma for my kingdom
a sacrificial rite to render truth
the fire in my soul rejects my wisdom
cause all you do in life comes back to you
交換他的業力,就會為我的王國
一個祭祀儀式呈現真相
火在我的靈魂拒絕我的智慧
因為所有你在生活中還是回到你身邊
I am a king in crisis
counting minutes
there is an ending to my reign
my sins have come to face me
I can feel it
that I have lived my life in vain
and now I know I'll reap
the seeds I've sown
我是在危機中的王
分鐘倒數
我的統治有的結束
我的罪來面對我
我能感覺到
我曾經白白活過我的生命
現在我知道我將收穫
我的種子播下
who will trade his karma for my kingdom
a sacrificial rite to render truth
the fire in my soul rejects my wisdom
cause all you do in life comes back to you
交換他的業力,就會為我的王國
一個祭祀儀式呈現真相
火在我的靈魂拒絕我的智慧
因為所有你在生活中還是回到你身邊
am I mad
I feel so void and cold
who can tell
who holds the stories untold
tired and trembling
I am descending
will I have to stay here
and live this life again 
我瘋了
我覺得空虛和冷,
誰可以告訴
誰擁有數不清的故事
累了,顫抖
我遞減
將我留在這兒
再次和這樣的生活

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5039164