網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Kamelot - Love You To Death
2011/03/31 13:26:39瀏覽286|回應0|推薦0

Love You to Death愛你到

When they met she was fifteen
Like a black rose blooming wild
And she already knew she was gonna die
他們見面時,她十五歲
盛開的野生黑玫瑰
她已經知道她會死

"What's tomorrow without you?
This is our last goodbye"
“為什麼明天沒有你
是我們最後的告別

She got weaker every day
As the autumn leaves flew by
Until one day, she told him, "This is when I die"
她日漸虛弱
由於紅葉飛落
直到有一天,她告訴他:“我會死在這“
"What was summer like for you?"
She asked him with a smile
"What's tomorrow without you?"
He silently replied
“為什麼在夏天喜歡你?“
她問他面帶微笑
“為什麼明天沒有你?“
靜靜地回答說:

She said,
她說:
"I will always be with you
I'm the anchor of your sorrow
There's no end to what I'll do
Cause I love you, I love you to death"
“我會永遠和你在一起
我的憂傷停駐
沒有盡頭我會做什麼
因為我愛你,我愛你到死

But the sorrow went too deep
The mountain fell too steep
And the wounds would never heal
Cause the pain of the loss was more than he could feel
太深的憂傷
陡峭山塌
傷口永遠不會癒合
能感覺到痛苦超過了造成的損失
He said,
他說,
"I will always be with you
By the anchor of my sorrow
All I know, or ever knew,
Is I love you, I love you to death"
“我會永遠和你在一起
我的憂傷停駐
我所知道的或曾經知道,
就是我愛你,我愛你到死

"What's tomorrow without you?
Is this our last goodbye?"
“為什麼明天沒有你
這是我們最後的告別?“

[Bridge]

"I will always be with you
I'm the anchor of your sorrow
There's no end to what I'll do
Cause I love you"


“我會永遠和你在一起
我是你的悲痛停駐
沒有盡頭我會做什麼
因為我愛你“

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5038991