網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Kamelot - Anthem
2011/04/01 12:08:58瀏覽443|回應0|推薦1

What's a miracle if life itself is not 
Who am I to praise his worth with a hymn 
I may stumble over words that I forgot 
Just as life itself surely begin 
生命本身就是奇蹟什麼不是
我是誰,讚美他的身價聖歌
我可能會出錯的話語,我忘了
正如開始肯定本身生活

Sing me a song for the mountains to move 
Sing me the anthem of life 
Sing me the anthem of life 
群山中移動我唱一首歌曲
我唱頌歌的生活
我唱頌歌的生活
I am skeptical alike my glass of wine 
I don't know your name or what I am to do 
One day you'll wonder why so I read between the lines 
And you will sing for me the way I sang for you 
懷疑我的一杯
我不知道你的名字我該什麼
有一天,你也許會奇怪,為什麼字裡行間
你會我的路我為你歌唱
Sing me a song for the ocean to part 
Sing me the anthem of life 
我唱的歌曲部分海洋
我唱頌歌的生活
[ From: http://www.metrolyrics.com/anthem-lyrics-kamelot.html ]
Sing me the anthem of life 
Sing me the anthem of life 
我唱頌歌的生活
我唱頌歌的生活
And so another page is turned 
I pray I understand what's happening 
But if anything, I do know this 
I'll be the best I can 
於是打開另一頁
我祈禱我明白發生了什麼
但是,如果有的話,我知道這點
我會盡我所能

Sing me a song like the angels rejoice 
Sing me an anthem of life 
Sing me the anthem 
Sing me the anthem of life


我唱的歌曲像天使歡喜
我唱頌歌的生活
我唱一首
我唱頌歌的生活


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5042655