網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Kamelot - This Pain
2011/04/27 16:40:23瀏覽273|回應0|推薦0

Pushing for the limit of sanity
Pushing for the surface
… so I can breathe
Dark is the night for us all, but some days
I feel the light crawling down these jagged walls
Blessed sunlight
推動理智的極限
推動地面
...所以我能呼吸
黑暗是夜的所有人,但有些日子
我覺得這些爬行而下光交錯牆
賜福陽光

Some of this pain is sole subjected
But what was I to do
Some of this pain will always stay
Deep and true
一些承受這種痛苦是唯一
但是,我怎麼辦
有些這種疼痛將永遠留著
真正深刻
I left her with a warning… without protection
Cause the human nature has it’s ways with lust
with her back against the wall she crumbled
Just a minute more would have saved her life
And even so… part of me
Blessed sunlight
我離開了她的警告不受保護...
導致人性有它的方式與慾望
她靠在牆上,她崩潰
只要一分鐘將有可能挽救她的生命
即使如此...是我的一部分
賜福陽光
Some of this pain is sole subjected
But what was I to do
Some of this pain will always stay
Deep and true
一些承受這種痛苦是唯一
但是,我怎麼辦
有些這種疼痛將永遠留著
真正深刻
I see her shame in my desire
It all took place too soon
Some of this wounds will always bleed
Over you, over you..
我看到她的恥辱,我的願望
這一切都發生得太快
這一些將永遠流血的傷口
超過你,對你..

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5143884