網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Kamelot - The Haunting
2011/04/01 12:34:22瀏覽462|回應0|推薦2

Kamelot - The Haunting無法忘懷

Merely the sound of your voice只是你的聲音聽起來
Made me believe that you were her讓我相信你是她
Just like the river disturbs就像河流擾亂
...my inner peace...我的內心平靜
Once I believed I could find有一次,我相信我能找到
Just a trace of her beloved soul只有微量她心愛的靈魂
Once I believed she was all有一次,我相信她是全部
Then she smothered my beliefs然後她扼殺我的信仰

One cold winter's night一個寒冷的冬天的夜晚
I may follow her voice to the river我可以跟著她的聲音到河邊
Leave me for now and forever離開我現在直到永遠
Leave while you can而你可以離開

Somewhere in time某個地方的時間
I will find you and haunt you again我會找到你,纏著你
Like the WIND sweeps the earth像一陣風將席捲地球
Somewhere in time某個地方的時間
When no virtues are left to defend如果沒有美德才得以從左辯護
You fall in deep你深深墜入
I was a liar in every debate我是個騙子在每次辯護
I rule the forces that fuelled your hate我強迫的支配,推動你的仇恨
When the cold in my heart leaves當寒冷的葉子在我心中
It comes to an end它即將結束
And quietly I'll go to sleep我悄悄地進入睡眠

How could that first time recur怎麼可能第一次再次出現
When memories linger on and on當回憶揮之不去
What made me think you were her是什麼讓我覺得你是她
Helena is dead to all海倫娜是死了
Nothing can bring her to life沒有任何東西可以給她活起來
Don't pretend that I'll be loving you不要假裝說我會愛你
Once I believed she was gone有一次,我相信她已經走了
But I'm corrupted from within但是我從內部損壞

[Ariel]
Follow me into the light請跟我到光明
Leave me tonight給我今晚
I've gone too far to begin all anew我已經走得太遠去全部重新開始
With someone like you有了像你這樣的人

[Marguerite]
Like ice on a lake of tears就像在湖面上的冰淚
I'll take you through我帶你去通過
Life fades in anew生命消失在奪取
With someone like you有了像你這樣的人
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5042712