網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Kamelot - Can You Remember
2011/03/31 16:59:35瀏覽308|回應0|推薦1

A flame within my heart has died
This a song, it's song with no reprise
Today I just don't know why
What we had and what we shared, so divine
火焰在我的心已經死了
一首歌曲,的歌,沒有重奏
今天,我只是不知道為什麼
我們已經和我們分享,如此神聖
Sunrise in the Osaka, but I'm cold tonight
The northern lights are shining, and my dreams take flight
日出於大阪但我今晚
北極光照耀下,和我的夢想起飛

Can you remember? Tell me how far I have to go
Cab you remember lust in the eastern skies?
Can you remember when you told me sayonara?
Can you remember me? 'Cuz I will never say goodbye
還記得嗎?告訴我多遠我該
你還記得慾望駕馭在東部的天空
你還記得你告訴我,再見
你還記得我嗎? '因為我永遠不會說再見

A flame within my heart has died
Too far away, it's too far for me to say
I wish I could turn back time
Is there anyone to blame? Show me the way
火焰在我的心已經死了
太遙遠了,對我來說它太遠
我希望我可以時光倒流
是否有任何人惹的禍?指引我路

Sunrise in the Osaka, but I'm cold tonight
The northern lights are shining, and my dreams take flight
Memories are forever, and I see your face
Crying in the distance, 'til we from grace 


日出於大阪但我今晚
北極光照耀下,和我的夢想起飛
記憶是永遠的,我看見你的臉
在遠處哭泣直到我們從恩典

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5039872