網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Kamelot - Ghost Opera
2011/03/30 15:40:52瀏覽347|回應0|推薦2


Once a while 
When your sorrows have a name 
And day is dark as night 
No remorse and no redemption 
Close the door 
Can you hear the crowd is waiting 
For the last encore 
Screaming out for my attention 
而一旦
當你的悲傷有一個名字
和日黑如夜
沒有懊悔,沒有救贖
關上門
你能聽到的人群正在等待
在過去的安可
尖叫出於對我的關注
Chanting my name 
歌詠我的名字
Welcome all to curtain call 
At the opera 
Raging voices in my mind 
Rise above the orchestra 
Like a crescendo of gratitude 
歡迎所有謝幕
在歌劇院
憤怒的聲音在我心中
超越樂團
就像一個高潮感恩
This is my song 
這是我的歌
Like the dead 
I am on the other side 
Their howling in my head 
No remorse and no redemption 
Hush my dear 
Let the music fill the night 
And soon it?s all we hear 
Screaming out for my attention 
像死
我在另一邊
他們嚎叫著我的頭
沒有懊悔,沒有救贖
噓我親愛的
讓音樂充滿夜
很快呢?我們聽到的一切
尖叫出於對我的關注
[ From: http://www.metrolyrics.com/ghost-opera-lyrics-kamelot.html ]
Chanting my name 
Chanting my name 
歌詠我的名字
歌詠我的名字
Welcome all to curtain call 
At the opera 
Raging voices in my mind 
Rise above the orchestra 
Like a crescendo of gratitude 
歡迎所有謝幕
在歌劇院
憤怒的聲音在我心中
超越樂團
就像一個高潮感恩
Don?t wake me until it?s over 
I, I may be dreaming awake 
唐?去叫醒我,直到它?結束
我,我可能是在做夢醒來
Chanting my name 
Chantimg my name 
歌詠我的名字
歌詠我的名字
Welcome all to curtain call 
At the opera 
Raging voices in my mind 
Rise above the orchestra 
歡迎所有謝幕
在歌劇院
憤怒的聲音在我心中
超越樂團
Welcome all to curtain call 
At the opera 
Raging voices in my mind 
Rise above the orchestra
歡迎所有謝幕
在歌劇院
憤怒的聲音在我心中
超越樂團
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5035692