網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
My Chemical Romance - I'm Not Okay (i Promise)
2011/11/26 20:07:38瀏覽946|回應0|推薦0

Well if you wanted honesty, that's all you had to say.
那麼,如果你想誠實,這是
I never want to let you down or have you go, it's better off this way.從來不想讓你失望或者你走這種方式不會更好
For all the dirty looks, the photographs your boyfriend took,對於所有白目你男朋友照片
Remember when you broke your foot from jumping out the second floor?記住當你二樓跳出摔殘你的腳

I'm not okay我很不好
I'm not okay我很不好
I'm not okay我很不好
You wear me out你讓我累斃了

What will it take to show you that it's not the life it seems?怎樣才能向你展示似乎不是生活嗎?
(I'm not okay)我很不好
I've told you time and time again you sing the words but don't know what it means我已經告訴你一次又一次你唱的話知道這意味著什麼
(I'm not okay)我很不好
To be a joke and look, another line without a hook看起來是一個笑話另一條沒有鉤子的魚
I held you close as we both shook for the last time take a good hard look!抱著您靠近,因為我們搖動最後一次參加看來好深刻

I'm not okay我很不好
I'm not okay我很不好
I'm not okay我很不好
You wear me out你讓我累斃了

Forget about the dirty looks忘記白目
The photographs your boyfriend took你男朋友照片
You said you read me like a book, but the pages all are torn and frayed你說你讀就像一本書,但所有的書頁都撕裂和磨損

I'm okay我沒事
I'm okay!我沒事
I'm okay, now好了,現在
(I'm okay, now)好了,現在

But you really need to listen to me你真的需要聽我的
Because I'm telling you the truth因為我告訴你真相
I mean this, I'm okay!我的意思是我沒事
(Trust Me)相信我)

I'm not okay我很不好
I'm not okay我很不好
Well, I'm not okay好吧,我很不好
I'm not o-fucking-kay我很不好他馬的
I'm not okay我很不好
I'm not okay我很不好
(Okay)(好)
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5874980