網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
My Chemical Romance - Na Na Na
2011/11/26 19:06:16瀏覽662|回應0|推薦0

My Chemical Romance - Na Na Na

(Na Na Na...)

Drugs, gimme drugs, gimme drugs藥品,給我藥,給我藥
I don't need 'em, but I'll sell what you got我不需要他們,但我就賣你得到了什麼
Take the cash and I'll keep it我會繼續拿現金,
Eight legs to the wall八條腿的牆
Hit the gas, kill them all打的氣,他們都殺光
And we crawl, and we crawl, and we crawl我們抓取,抓取,我們抓取
Give me that detonator給我,雷管

Love, gimme love, gimme love愛,給我的愛,給我愛
I don't need it, but I'll take what I want from your heart我不需要它,但我想要什麼,我會從您的心臟
And I'll keep it in a bag, in a box,我會保持在一個袋子,在一個盒子裡
Put an X on the floor放X在地板上
Gimme more, gimme more, gimme moreeo給我更多,給我更多,給我更多
Shut up and sing it with me關上嘴和我一起唱歌

(Na Na Na...)

For my security對於我的安全
To every enemy每一個敵人
We're on your property我們保護您的財產
Standing in V formation站成V字隊形

(Na Na Na...)

A swollen artery腫脹動脈
Get plastic surgery去整容
Keep your apology保持你的道歉
Give us more detonation給我們更多的引爆

(More! Gimme more! Gimme more!)(更多! 給我更多!給我更多!)

Oh, let me tell ya 'bout the sad man哦,讓我告訴回合的可悲的人“
Shut up and let me see your jazz hands閉嘴,讓我看看你的爵士樂手
Remember when you were a madman記住,當你是一個瘋子
Thought you was Batman以為你是蝙蝠俠
And hit the party with a gas can和命中氣體罐
Kiss me you animal吻我你的動物

(Na Na Na...)

You run the company你經營公司
You're fucking kidding me!你他媽的跟我開玩笑!
I think we'd rather be我認為,我們寧願
Burning your information燃燒你的信息

A swollen artery腫脹動脈
Get plastic surgery去整容
Keep your apology保持你的道歉
Give us more detonation給我們更多的引爆

And right here這裡
Right now現在
All the way in Battery City所有的方式在電池城市
Little children小孩子
Raise their open filthy palms提高他們的張開的骯髒手掌
Like tiny daggers up to heaven像小匕首丟上天堂
And all the juvie halls和所有的juvie廳
And river rats和河鼠
And the angels和天使
Made from neon and fucking garbage由霓虹燈和他媽的垃圾
Scream out "What will save us?"吶喊出“拯救我們?”
And the sky opened up和天開了

Everybody wants to change the world每個人都想改變世界
Everybody wants to change the world每個人都想改變世界
But no one,但是,沒有人,
No one wants to die沒有人想死
Wanna try, wanna try, wanna try想嘗試,想嘗試一下,想嘗試
Wanna try, wanna try, oh想嘗試,想嘗試一下哦
I'll be your detonator我將做您的雷管

(Na Na Na...)

Make no apology請不要道歉
And step the fuck away並離他媽的遠
On my authority在我的權力
Crash and burn和好如初
Young and loaded年輕和裝填

Drop like a bulletshell掉落像一個 彈殼
Just like a sleeper cell就像一個睡著細胞
I'd rather go to hell我寧願去地獄
Than be in purgatory好比在煉獄
Cut my hair剪頭髮
Gag and bore me冷笑話使我厭煩
Pull this pin將該引信拉去
Let this world explode讓這個世界爆炸

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5874843