網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
2011/11/15 03:29:30瀏覽247|回應0|推薦0

When I was,當我,
A young boy,年輕男孩,
My father, took me into the city我的父親,到了我的城市
To see a marching band去看到軍樂隊
He said "son when, you grow up, will you be, the saviour of the broken, the beaten and the damned.他說:“兒子當你長大了,你會被崩壞的救世主,毆打和詛咒。”
He said "will you defeat them, your demons, and all the non-believers, the plans that they have made, Because one day, I'll leave you, a phantom, to lead you in the summer, to join the black parade."
他說,“你會打敗他們,你的惡魔,和所有非信徒,他們,因為有一天,我將離開你,一個幽靈,導致您在夏季,加入黑色遊行的計劃“。

Sometimes I get the feeling, she's watching over me有時我的感覺,她正在觀察著我
And other times I feel like I should go其他時候,我覺得我應該走
When through it all, the rise and fall當通過這一切,上升和下降
The bodies in the street在街頭的屍體
And when you're gone we want you all to know當你走了,我們想你們都知道

We'll carry on, We'll carry on我們將繼續,我們將繼續
And though you say you don't believe雖然你說你不相信
Your memory will carry on你的記憶將繼續
We'll carry on我們將繼續
Until my heart I can't contain it直到我的心臟,我不在有它
The anthem won't explain it歌聲不會解釋這

And we will send you reeling from decimated dreams我們將發送給您矯正銳減夢想
You're misery and hate will kill us all你的痛苦和仇恨會殺了我們所有
So paint it black and take it back所以漆黑色,並把它收回
Lets shout it loud and clear讓我們喊它響亮而明確的
To fight it to the end we hear the call為了爭取到結束,我們聽到叫喚
To carry on去繼續

We'll carry on,我們將繼續
And though your dead and gone believe me認為你死了消失了相信我
Your memory will carry on你的記憶將繼續
We'll carry on我們將繼續
And though your broken and defeated雖然您的崩壞和戰敗
Your weary widow marches on您的厭世寡婦遊行
And on we carry through the fears而對我們繼續通過的恐懼
Oh oh oh

Here's the poignant faces of your piers在這裡您淒美的面對碼頭
Oh oh oh
Take a look at me 'cause I could not care at all看看我“的原因,我無法關心所有
Do or die做或死亡
You'll never make me你永遠不會讓我
'cause the world, will never take my (heart)“因為世界,永遠不會拿走我的(心臟)
You can try; you'll never break me你可以試試,你將永遠不會破壞我
You want it all, I'm gonna play this (part)你想這一切,我要去扮演這個(部分)
Won't explain, or say I'm sorry不會解釋,或者說對不起
I'm not ashamed, I'm gonna show my (scar)我不以為恥,我要去證明我(疤痕)
You're the chair, for all the broken你的椅子,完全破損
Lose it here, because it's too me在這裡失去它,因為太多過我
I'm just a man; I'm not a hero我只是一個人,我不是英雄
Just a boy, whose meant to sing this (song)一個男孩,為了唱(歌曲)
I'm just a man; I'm not a hero我只是一個人,我不是英雄
I我
Don't不
Care在乎

We'll carry on我們將繼續
We'll carry on我們將繼續
And though your dead and gone believe me認為你死了消失了相信我
Your memory will carry on你的記憶將繼續
We'll carry on我們將繼續
And though your broken and defeatedAnd though your broken and defeated雖然您的崩壞和戰敗
Your weary widow marches on您的厭世寡婦遊行
(Do or die做或是死
You'll never make me你永遠不會讓我
'cause the world, will never take my (heart)“因為世界,永遠不會拿走我的(心臟)
You can try; you'll never break me你可以試試,你將永遠不會破壞我
You want it all, I'm gonna play this (part)你想這一切,我要去扮演這個(部分)
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5839716