網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
My Chemical Romance-Demolition Lovers爆破戀人
2009/12/08 14:37:33瀏覽579|回應0|推薦0
Hand in mine, into your icy blues在我的手中,您成為冰冷的藍色 
And then I'd say to you we could take to the highway然后對你說,我們可能到高速公路 
With this trunk of ammunition too跟著這箱彈藥 
I'd end my days with you in a hail of bullets我會結束我的與您的日子,在半個子彈 

I'm trying, I'm trying我嘗試,我嘗試 
To let you know just how much you mean to me只是去想讓你知道你對我的意義 
And after all the things we put each other through and並且在所有事物我們徹底結束彼此 

I would drive on to the end with you我會與你駕駛到末日 
A liquor store or two keeps the gas tank full一個小酒店或兩個保留到油箱滿槽 
And I feel like there's nothing left to do且讓我感觉像是什麼都沒做 
But prove myself to you and we'll keep it running但是證明自己去你且我們將讓它保持继续跑 

But this time, I mean it但是這次,我是當真的 
I'll let you know just how much you mean to me我將去想讓你知道你對我的意義 
As snow falls on desert sky沙漠的天空飄著雪 
Until the end of everything直到一切的末日 
I'm trying, I'm trying我嘗試,我嘗試 
To let you know how much you mean只是去想讓你知道你對我的意義 
As days fade, and nights grow當天色暗去和夜增長 
And we go cold並且我們不再感興趣 

Until the end, until this pool of blood直到末日,直到這一灘血 
Until this, I mean this, I mean this直到如此,這我當真,這我當真 
Until the end of...直到结束… 

I'm trying, I'm trying我嘗試,我嘗試 
To let you know how much you mean只是去想讓你知道你對我的意義 
As days fade, and nights grow當天色暗去和夜增長 
And we go cold並且我們不再感興趣 

But this time, we'll show them但是這次,我們將證實他們 
We'll show them all how much we mean我們將證實這些全部的我們的意義 
As snow falls on desert sky沙漠的天空飄著雪 
Until the end of every...直到结束的每一… 

All we are, all we are我們都是,我們都是 
Is bullets I mean this這子彈我當真的 [x4] 
[x4] 

As lead rains, will pass on through our phantoms領導雨,將穿過我們的幻影 
Forever, forever永遠,永遠




----------------------

很激烈的愛情呀,我想這沒有說要殉情喔,雖然永生是每個人追求的
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3568998