網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
MyChemicalRomance-Vampires Will NeverHurtYou吸血鬼將永不傷你
2009/12/08 14:29:31瀏覽355|回應0|推薦1
And if they get me and the sun goes down into the ground如果他們讓我和太陽下山到地面 
And if they get me take this spike to my heart and如果他們讓我藉此至我的心和用木樁釘牢
And if they get me and the sun goes down如果他們讓我和天黑了 
And if they get me take this spike and如果他們讓我藉此用木樁釘牢
You put the spike in my heart你把我的心用木樁釘牢

And if the sun comes up will it tear the skin right off our bones如果太陽出來了它將撕裂我們的皮膚見到骨骼 
And then as razor sharp white teeth rip out our necks I saw you there然後用鋒利潔白的牙齒撕裂我們的脖子,我看到你在那裏 
Someone get me to the doctor, someone get me to a church有人讓我去看醫生,有人讓我去教堂 
Where they can pump this venom gaping hole他們可以張大口抽取這種毒液 
And you must keep your soul like a secret in your throat您必須讓您的靈魂,就像一個秘密在喉嚨 
And if they come and get me如果他們讓我來 
What if you put the spike in my heart如果你把我的心用木樁釘牢 

And if they get me and the sun goes down如果他們讓我和天黑了 
And if they get me take this spike and如果他們讓我藉此用木樁釘牢

(Come on!)(來吧!) 

[Chorus][合唱] 
Can you take this spike?你能藉此用木樁釘牢?
Will it fill our hearts with thoughts of endless將它填寫我們的心與無盡的思考 
Night time sky?夜間天空? 
Can you take this spike?你能藉此用木樁釘牢?
Will it wash away this jet black feeling?將它洗去這個烏黑的感覺? 

And now the nightclub sets the stage for this they come in pairs she said現在的夜總會舞台設置在此,他們在對她說: 
We'll shoot back holy water like cheap whiskey they're always there我們將還擊,聖水像廉價威士忌一樣,他們總是有 
Someone get me to the doctor, and someone call the nurse有人讓我看醫生,有人叫護士 
And someone buy me roses, and someone burned the church有人給我買玫瑰,有人焚燒教堂 
We're hanging out with corpses, and driving in this hearse我們掛出的屍體,並在此駕駛靈車 
And someone save my soul tonight, please save my soul有人救我的靈魂今晚,請保存我的靈魂 

[Chorus][合唱] 
Can you take this spike?你能藉此用木樁釘牢?
Will it fill our hearts with thoughts of endless將它填寫我們的心與無盡的思考 
Night time sky?夜間天空? 
Can you take this spike?你能藉此用木樁釘牢? 
Will it wash away this jet black now?將它洗去這個烏黑呢? 

(Let's go! Come on!)(走吧!來吧!) 

And as these days watch over time, and as these days watch over time隨著這些天看隨著時間的推移,這些天的監視 
And as these days watch over us tonight隨著這些天我們今晚監視 
[x2] 

I'll never let them, I'll never let them我永遠不會讓他們,我永遠不會讓他們 
I'll never let them hurt you not tonight我永遠不會讓他們不會傷害你今晚 
I'll never let them, I can't forget them我永遠不會讓他們,我不能忘記他們 
I'll never let them hurt you, I promise我永遠不會讓他們傷害你,我保證 

Struck down, before our prime打倒在地,以前我們的主要 
Before, you got off the floor在此之前,你倒在地 
Can you stake my heart? Can you stake my heart?你能立樁,我的心?你能立樁,我的心? 

Can you stake my heart? Can you stake my heart?你能立樁,我的心?你能立樁,我的心? 
(And these thoughts of endless night(而這些思想的無盡的黑夜 
bring us back into the light 使我們回到了光 
and this venom from my heart)這毒液從我的心來) 

Can you stake my heart? Can you stake my heart?你能立樁,我的心?你能立樁,我的心? 
(And these thoughts of endless night(而這些思想的無盡的黑夜 
bring us back into the light 使我們回到了光 
kill this venom from my heart)這毒液殺死我的心) 

Can you stake me before the sun goes down?你能立樁,我在太陽下山? 

(And as always, innocent like roller coasters.(一如往常,像過山車無辜的。 
Fatality is like ghosts in snow and you have no idea what you're up against 死亡就像是鬼,雪,你不知道所以你反對 
because I've seen what they look like. 因為我見過他們樣子。 
Becoming perfect as if they were sterling silver chainsaws going cascading like ghosts in the snow like ghosts in the snow)日臻完善,好像將純銀鏈鋸蒸發 像幽靈在雪地上 像幽靈在雪地上) 

It lyric Is form http://www.sing365.com
-------------------------------------------
很喜歡這音樂,有點黑暗的搖滾樂
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3568969