網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Stratovarius - Destiny命運
2010/08/07 12:57:00瀏覽647|回應0|推薦1

Stratovarius - Destiny

Tolkki]托爾基]

The times are changing so fast
I wonder how long it lasts
The clock is ticking time is running out
The hatred fills this Earth
And for what is worth
We're in the end before we know
時代不斷變化的如此之快
我不知道持續多久
時間在流逝的時間已經不多了
在這個地球充滿仇恨
而對於什麼是值得
我們最後才知道

Throughout the years
I have struggled to find the answer that
I never knew
It strucked me like a million lightnings
And here I am telling to you

這些年來
我一直在努力尋找答案
我從來不知道
它襲擊我像閃電一百萬光亮
在這裡,我要告訴你

Every second of day it is coming your way
Future unknown is here to stay
Got to open your mind
of you will be led to astray
There's a time to live
There`s a time to die
But no one can`t escape the Destiny

每一天中的第二個是未來的路
未知的未來就在這裡停留
打開你的心
你們將誤入歧途
有個時間生存
有個時間死
但是,沒有人能逃脫命運

Look all these things we`ve done
Under the burning Sun Is this the way to carry on?
So take a look at yourself
And tell me what do you see
A wolf in clothes of the Lamb?

看看所有這些問題,我們再做的事情
烈日下
難道這就是進行方式? 因此,要看看你自己
告訴我你看到了什麼
批著羊皮的狼?

Throughout the ....在整個....

Every second ...每一秒...

Let your spirit free
Through Window of your Mind
Unchain your Soul from hate
All you need is Faith

讓你的精神自由
通過你的心靈窗口
不鍊住你的靈魂於憎恨
所有你需要的是信念

I control my Life
I am the One
You control your Life
But don't forget Your Destiny....

我控制自己的生活
我是一個
您可以控制您的人生
但不要忘記你的命運....

It's time to say goodbye
I know it will make you cry
You make your Destiny
I know you'll find the way
And outside Sun is bright
The things will be alright
I will be back one day to you
So please Wait For ME

現在是時候說再見
我知道這將讓你哭泣
你做你的命運
我知道你會找到正確的路
且再外太陽是光明的
一切都會好起來的
我有一天會回來給你
所以,請你等等我



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4299024