網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Stratovarius - Years Go By
2010/08/07 12:15:02瀏覽343|回應0|推薦0



[Tolkki][托爾基]

Look around do you see
So many things have changed
And you should know by now
I never meant to hurt you at all
All my life I have been an outcast
But now I've been reborn
And I see things so clear

看看周圍,你看見
因此,許多事情已經改變
而且你應該知道現在
我從未想過要傷害你,
我所有的生活中,我一直是棄兒
但現在我已經重生
而我看到的東西如此清晰

Open your eyes and realize
Hard times are over if you want Open your mind
Reach for the stars
Answer is there for us to find

打開你的眼睛和實現
艱苦的時期已經過去,如果你想 打開你的心
到達爲星星
答案是,我們可以找到

Years go by
Never know when it's too late
Years go by
Yourself you seal your fate
Don't look the answer from horizon
It's closer than you think
Years go by, oh how they go by

歲月的流逝
不知道什麼時候已經太晚了
歲月的流逝
你自己的命運印章
不要看答案從地平線
這比你想象的更接近
歲月的流逝,他們如何去

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4298930