網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Stratovarius - Celestial Dream天國之夢
2009/12/24 13:14:46瀏覽492|回應0|推薦0
整首音樂聽起來真的像在浩瀚宇宙中,找尋著一切的意義
--------------------------------------------
 Here in the Universe在這裡,在宇宙
I find some things that are so hard to understand我發現有些事情是這麼難了解
 The vastness of space just takes my breath away偌大的空間只需要我的氣息遠離
 I see through history我看穿歷史
The years they come and go這些年來來去去
The seconds that will shape my destiny該秒將塑造我的命運
The time that we spend here我們的時間花費在這裡
 Is precious, that I see so clear是寶貴的,我看到這麼清楚
What is our place in here?我們在什麼地方
What is the meaning of the pain we feel?我們的痛苦的感覺,是什麼意思? Where did all this come from?這一切從何而來?
The galaxies, the moon, the stars, oh I don't know星系,月亮,星星,哦,我不知道
 I really want to know what is the meaning of evolution我真的想知道什麼意思是進化
 They say that we are the crown of all creation他們說,我們創造所有的皇冠
 So let's break free from these chains因此,讓我們擺脫這些鎖鍊
Of fear, hate and greed恐懼,仇恨和貪婪
And join together singing our Celestial Dream和我們一起唱起來天國之夢
Freedom is awaiting自由是等待著
For those who take the path less traveled對於那些誰採取逐水草而居
 And in the end we'll all sing our Celestial Dream 而最終我們都會唱我們的天國之夢

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3618738