網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Stratovarius - Paradise(live)
2009/12/08 15:36:37瀏覽448|回應0|推薦1

Late at night I find myself again 
在夜晚結束之前我再次找到自我 
Wondering and watching TV 
感到疑惑並且打開電視 
I can't believe what is on the screen 
我對螢幕上出現的事物感到無法置信 
Something that I wouldn't care to see 
有太多事是我過去從未注意過的 
Many rare species will perish soon 
太多稀有珍貴的東西快速滅亡 
And we will be short on food 
而且我們即將面臨糧食短缺 
Why do we have to be so selfish 
我們為何變得如此自私 
We've got to change our attitude 
我們必須改變我們的態度 
I know that I am not 
我明白我並不是 
The only one that's worried 
唯一一個感到憂慮的人 
Why don't we all 
為何我們不能夠 
Wake up, and realize 
覺醒並且領悟 
Like the birds in the sky 
就像在藍天中遨翔的鳥兒 
We are flying so high 
飛得又高又遠 
Without making anykind of sacrifice 
不去製造任何一種犧牲 
We've got so little time 
我們只剩一下一點時間 
To undo this crime 
來洗清這些罪惡 
Or we'll lose our paradise 
否則我們將失去我們的天堂 
It seems to me that there's no sense at all 
"這些事情看來對我並沒影響" 
Nobody cares it's always the same 
一如往常的並沒有任何人關心 
Mother nature's crying out in pain 
大地之母在痛苦中哭泣 
We are the ones to blame 
我們就是要被懲罰的那些人 
I know that I am not 
我明白我並不是 
The only one that's worried 
唯一一個感到憂慮的人 
Why don't we all 
為何我們不能夠 
Wake up, and realize 
覺醒並且領悟 
Like the birds in the sky 
就像在藍天中遨翔的鳥兒 
We are flying so high 
飛得又高又遠 
Without making anykind of sacrifice 
不去製造任何一種犧牲 
We've got so little time 
我們只剩一下一點時間 
To undo this crime 
來洗清這些罪惡 
Or we'll lose our paradise 
否則我們將失去我們的天堂 
--------------------------- 
這才是搖滾精神呀~! 
燃燒熱血大聲唱出自我





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3569189