網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Stratovarius - Keep The Flame
2009/12/05 13:31:46瀏覽340|回應0|推薦0

The shadow falls on me today今天我跌倒在陰影中 
Why can't it fade into the distance?為什麼這不能逐漸消失直到成為遠方? 

And darkness calls, no other way且黑暗多次招喚,沒有其他方式 
I rage at the riddle of existence我發怒的使困惑存在 

The day's almost gone but you'll carry on這天幾乎要消失,但是您將繼續 
Can you keep the flame for me?您能否保留我的火焰? 
The day's almost gone but you'll carry on這天幾乎要消失,但是您將繼續 
Can you keep the flame for me?您能否保留我的火焰? 

A broken plan, a fleeting past一個殘破的計劃,暫短過去 
How do we always keep on trying?我們怎麼總是继續進行嘗試? 

A tired man, is free at last一個疲乏的人,是自由在為時 
What would the purpose be of lying?是為什麼目的說謊? 

My life's almost gone but you'll carry on我的生活的幾乎消失,但是您將繼續 
Can you keep the flame for me?您能否保留我的火焰? 
My life's almost gone but please carry on我的生活幾乎消失,但請繼續 
Could you keep the flame for me?您可能保留我的火焰? 
Will you keep the flame for me?您是否將保留我的火焰?





鋼琴配樂加上主唱悲亢的歌聲,而這歌是如此的淒美
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3560626