網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Stratovarius - When Mountains Fall
2009/12/05 13:23:48瀏覽619|回應0|推薦1

It was just like yesterday 
這件事像是昨天發生的 
When you chose to leave and I to stay 
當您選擇離開而我選擇留下 
It was a warm and sunny day 
這是在一個溫暖和晴天 
But my heart felt as heavy as stone 
但是感到我的心臟重的像石頭一樣 
Never told me where you went 
從未告訴我你去的地方 
Then again 
然而 
I never tried to ask 
我未曾去要求 
Now I know 
现在我知道 
In life you have one chance 
在生活中您有一個機會 
And you better use it well 
且您可以好好使用它 
When the mountains fall 
當山崩落 
And the oceans flood 
且海洋洪水 
I'm still in search of you 
我仍然尋找著您 
Only thing I want to say - 
我只想說件事 

Find More lyrics at www.sweetslyrics.com 
發現更多歌詞在www.sweetslyrics.com 

I'm still in love with you 
我仍然是愛著您 
Finally I found your place 
最後我發現了您在的地方 
Sadly I came three summers late 
我哀傷地度過了三個夏天 
Now I am sitting by your grave 
现在我坐在你的墳墓前 
And I sing this song for you 
且我唱這首歌曲給你 
When the mountains fall 
當山崩落 
And the oceans flood 
且海洋洪水 
I'm still in search of you 
我仍然尋找著您 
Only thing I want to say - 
我只想說件事 
I'm still in love with you 
我仍然是愛著您 
One last thing I have to say - 
我只想說件事 
I'm still in love with you. 
我仍然是愛著您 
------------------------------------ 
聽起來超悲傷的~"~ 





我心情不好的時候聽這首歌真的會很感動,在聽一次也是很感動
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3560612