網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Stratovarius - S.O.S.
2010/08/09 10:12:10瀏覽343|回應0|推薦0

Stratovarius - S.O.S.


I'm waiting for the rain now, to settle the dusty air.
Clearing up my emotions. Facing it all if I dare.
I've been thinking, I've been trying but I've always been denying.
Wasted days are still inside of me, it's time to set them free.

我等待著下雨了,解決塵土飛揚的空氣。
清理自己的感情。面對這一切,如果我不敢。
我一直在想,我一直在嘗試,但我一直否認。
浪費的日子仍然在我心裡,是時候來設置他們自由。

Why don't we see what is going on?
There are not so many years to be wasted
until the damage is done and the beauty is gone.
Save Our Souls.

為什麼我們不看看是怎麼回事?
有沒有這麼多年的時間被浪費
直到損害的是與美麗了。
拯救我們的靈魂。

What is the price that we pay?
Save Our Souls.
Do we have nothing to say?

什麼是我們付出的代價?
拯救我們的靈魂。
難道我們沒有什麼可說的?





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4303490