網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
黃昏
2010/11/03 15:45:28瀏覽403|回應0|推薦2
Stratovarius - Nightfall黃昏

Shades of night 陰沉的夜晚
I'm walking through sleeping village
that is having a dream of thousand dreams
我穿過沉睡中的村莊
這是有一個夢想,
千萬夢想
Moon is guiding my way through the land
the snow is silently falling
from the sky that is lit by million stars
月球是指導著我的方向,通過土地
默默落下的雪
從天空亮起了萬顆恆星
Nightfall
I feel the breeze
Nightfall
黃昏 我感到微風 黃昏
on my face
Nightfall
and the trees are
我的臉 黃昏和樹木
Nightfall
covered with white lace
黃昏 覆蓋著白色的花邊







( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4562567