網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
騰雲合唱團Stratovarius -Learning to Fly
2011/04/12 00:21:03瀏覽369|回應0|推薦0

Lyrics:Tolkki Music:Tolkki

Life will go on
Soon it is gone
It's bigger that we can conceive
Wink of an eye
A thousand years
Into eternity we shed our tears
生活會繼續下去
不久就消失了
,我們可以設想
一隻眼睛
一千年
進入永恆我們流下眼淚

I'm changing,
Rearranging my destiny
我自己在改變
重新安排我的命運

Learning to fly
Touching sky on my way
Learning to fly
High above the sorrows
To a new day I fly
學習飛行
我的方式對天空觸摸
學習飛行
高高在上的辛酸
面對新的一天我飛

Not where you stand
Nor where you are
It matters only where you look
To take the good
With (all that's) bad
It is the only way to go
不是你的立場
你也不身在何處
只有在你看事情
以良好的
跟(所有)不良
這是唯一的出路


The minutes
The hours
The years
Run fast
每分鐘
每小時
歲月
跑得快

Learning to fly
Touching sky on my way
Learning to fly
High above the sorrows
To a new day I fly
學習飛行
我的方式對天空觸摸
學習飛行
高高在上的辛酸
面對新的一天我飛

Learning to fly
Touching sky on my way
Learning to fly
High above the sorrows I fly
學習飛行
我的方式對天空觸摸
學習飛行
高高在上的辛酸
面對新的一天我飛

Learning to fly
Touching sky on my way
學習飛行
我的方式對天空觸摸

Learning to fly
High above the sorrows
To a new day I fly



學習飛行
高高在上的辛酸
面對新的一天我飛
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5079228