網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Replacer - Song for an Earth Pony
2012/11/24 21:46:55瀏覽354|回應0|推薦1


Hey, these ponies say that I'm so talented

And they all say my songs are great

Sometimes I think it's all I'm good for

I'm hoping this is worth the wait



嘿嘿,這些小馬說,我太有才了

他們說我的歌是偉大的

有時候,我覺得這是為我好

我希望這是值得期待



You know you'll always be my best pony

You're really more than I deserve

I wanna thank you for inspiring me

I shouldn't lie when truth will serve



你知道你永遠是我最好的小馬

你真的比我更值得

我想感謝你激勵了我

我不應該說謊的時候將有助於釐清真相



I don't remember how it used to be

I can't imagine it was good

But everything just makes me worried now

I'd come and find you if I could



我不記得曾經是

我無法想像這是很好的

但是,一切都只是讓我現在擔心

我來找你,如果我能



I really thought that I could save you

But on the day I wasn't there

I don't know how I'm meant to help you now

Maybe you're fine and you don't care



我真的以為我可以拯救你

直到有一天我不在那裡

我不知道這意味著是否,我現在就該幫助你

也許你很好,你不在乎



I hope you'll find yourself a place where you

Can just be everything you are

I like to think that I could be there too

I hope I didn't go too far



我希望你會發現自己身處的地方,

可僅僅是你的一切?

我這樣想,我想也是有可能

我希望我沒有走的太遠



I hope you'll be okay without me

I hope you'll need me all the time

Maybe we'll do something just now and then

Maybe you'll help me find a rhyme



我希望沒有我你會好起來的,

我希望所有的時間你會需要我

也許我們會做一些事情,然後如剛才所說

也許你會幫我找一個韻律



I wonder why I can't just have something 

In life simplicity is grand

Still feel like every day is brighter now

There's so much left to understand



我不知道為什麼我不能只是擁有一些

在生活中簡單的盛大

還是覺得像平日一樣,現在是光明的

有這麼多剩下的要理解



I hope one day I'll get to see you

I hope I'll get to see you smile

I hope one day you'll really like yourself

I know one day you're gonna fly



我希望有一天我能看到你

我希望我能看到你的微笑

我希望有一天,你真的會喜歡自己

我知道有一天你會飛翔



We could retire to the stratosphere

And just leave all of it behind

But I don't know if you would want to

Or if I'm even on your mind



我們就可以退休到平流層

只要把一切拋諸一旁

但我不知道你是否會想

或者,假如我甚至在於你的心中



Sometimes I wish that you just hated me

That might be easier to bear

Than being perfectly inadequate

When you're in need of someone dear



有時候,我只是希望你恨我

這可能更容易忍受

比起完全不充足的愛

當你需要有親愛的,



Sometimes I think it's just too big for me

What do I do with all this love

I need to find this little earth pony

Can't do a thing from up above



有時候,我覺得這對我來說就是太大了

這一切的愛,我該怎麼辦

我需要找到這陸地小馬

不能從上面做的事情



I hope that nopony replaces me

我希望某小馬能取代我
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7071603