網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
These Whole New Worlds [Derpy + Doctor Cover]
2012/11/20 23:38:14瀏覽296|回應0|推薦0
(Doctor) I can show you the worlds
Shining, shimmering, splendid
Tell me, Derpy, now when did
You last put muffins aside?
(博士)我可以帶你去看世界
閃亮著閃耀著燦爛的
Derpy,告訴我,現在是在何時
你最後把鬆餅放在一邊?
I can open your eyes
Take you wonder by wonder
Present, past, and the future
In a brilliant TARDIS ride
我可以打開你的視野
把你想知道的奇蹟
現在,過去和未來
乘坐在出色的TARDIS
With whole new worlds
A new fantastic point of view
No one to tell us no
Or where to go
Or say you're only dreaming 
隨著全新的世界
由個嶄新激動人心的角度來看
沒有人告訴我們,沒有
或者哪裡去
或者說你只是在做夢
(Derpy) These whole new worlds
These galaxies I never knew
But when I'm way out here
It's crystal clear
that now I'm in these whole new worlds with you
(Derpy)這些全新的世界
我從來不知道的這些星系
但是,當我在這裡
這是晶瑩剔透的
當現在我與你在這些全新的世界,
(Doctor)Now I'm in these whole new worlds with you
(博士)現在我與你在這些全新的世界,
(Derpy)Unbelievable sights
Indescribable feeling
Soaring, tumbling, freewheeling
Through an endless starry sky
"GERONIMO!"
(Derpy)難以置信的景色,
難以形容的感受
攀升著,翻滾著,隨心所欲的
通過無盡的星空
“GERONIMO!”[註解:1]
(Derpy)A whole new world
(Doctor)Don't you dare close your eyes
(Derpy)A hundred-- "Don't blink." wait what?
(Doctor)Don't you blink -- stick together 
(Derpy)I'm like a shooting star
We've run so far
I can't go back to where I used to be
(Doctor)These whole new worlds
(Derpy)Every turn a surprise
(Doctor)With new horizons to pursue
(Derpy)Every moment gets better
(Doctor)I'll chase them anywhere
There's time to spare
Let me share these whole new worlds with you
(Derpy)一個全新的世界
(博士)讓你不敢閉上眼睛
(Derpy)一百年 - “不閃爍”。等待著什麼呢?
(博士)難道你不閃爍 - -直到相連在一起
(Derpy)我像一顆流星
我們跑到這麼遠
我不能回頭,我曾經是
(博士)這些全新的世界
(Derpy)每打開一個驚喜
(博士)用新的視野,追求
(Derpy)每一刻變得更好
(博士),我會追逐他們到任何地方
空間和時間
讓我與你分享這些全新的世界
(Doctor)These whole new worlds
(Derpy)These whole new worlds
(Doctor)That's where we'll be
(Derpy)That's where we'll be
(Doctor)A thrilling chase
(Derpy)A wondrous place
(Both)For you and me
(博士)這些全新的世界
(Derpy)這些全新的世界
(博士)這就是我們將
(Derpy)這就是我們將
(博士)一個驚心動魄的追逐
(Derpy)一個奇妙的地方
(合唱)你和我
[註解:1]"GERONIMO!"
傑羅尼莫Geronimo,1829年6月16日-1909年2月17日)是印第安人中的一名傳奇戰士及阿帕契族酋長,出生於亞利桑那州希拉河,曾帶領原住民反抗美國墨西哥,被印地安人視為民族英雄,後來於1886年歸順美國。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=7062397