網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Give me Your Name
2011/09/21 21:54:14瀏覽299|回應0|推薦0

Give me a smile給我一個微笑
Give me your name girl給我你的名字女孩
Give me a sign to get my way給我一個信號,以得到我的方式
And get what I came for而讓我來
Because you don't come easy,因為你來的不容易

Give me your hand給我你的手
Come walk with me girl來跟我走女孩
Nothing's that far when your near什麼也沒有,遠遠靠近
So come even closer to me這樣一來更接近我
Something so easy to do是那麼容易做

And I fall into the ocean而我落入海洋
Inside of your arms你的雙臂內
Taking me deeper where all the pain goes帶我到更深處所有的痛苦消失

Give me a smile給我一個微笑
Give me your name girl給我你的名字女孩
Let them know that you're mine讓他們知道你是我的
And I'll do the same for you,我會為你做同樣的
Because our love comes easy因為我們的愛來的很容易

And I fall into the ocean而我落入海洋
Inside of your arms你的雙臂內
Taking me deeper where all the pain goes帶我到更深處所有的痛苦消失

And I fall into the ocean而我落入海洋
Inside of your arms你的雙臂內
Taking me deeper where all the pain goes帶我到更深處所有的痛苦消失

With a smile into the ocean隨著進入海洋的微笑
Inside of your arms你的雙臂內
Taking me deeper giving me new life帶我到更深處給我新的生命

You are my whole life你是我的整個生命
You are my whole life你是我的整個生命
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5660474