網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
太遲了Dead By Sunrise
2011/03/04 15:36:58瀏覽260|回應0|推薦1

Its cold and dark I think I'm going insane
The end is coming its true
I'm all alone and I am screaming your name
It seems that's all I can do
這的寒冷和黑暗中,我想我要瘋了
結束是其真正的到來
我很孤單,我尖叫著你的名字
看來這就是我能做的

But its too late to turn back now
Its too loud to hear a sound
I'm so lost I can't be found
Its too late to turn back now

現在回頭為時已晚
它的聲音過大,聽到聲音
我真迷失了,我無法找到
現在回頭為時已晚

Its hard to focus when your life is a blur
Its hard to see the truth
How can I move on when there's so much to learn
And every road comes back to you
很難把精力集中你的生命是一個模糊
很難看到真相
我怎樣才能繼續前進時,太多東西要學
還是回到你身邊

But its too late to turn back now
Its too loud to hear a sound
I'm so lost I can't be found
Its too late to turn back now
現在回頭為時已晚
它的聲音過大,聽到聲音
我真迷失了,我無法找到
現在回頭為時已晚

But its too late to turn back now
Its too loud to hear a sound
I'm so lost I can't be found
Its too late to turn back now
現在回頭為時已晚
它的聲音過大,聽到聲音
我真迷失了,我無法找到
現在回頭為時已晚

I'm so lost I can't be found
Its too late to turn back now 
我真迷失了,我無法找到
現在回頭為時已晚



( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4945401