網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
在意你
2011/03/07 11:16:24瀏覽224|回應0|推薦0
 Into You :
Smoke another cigarette it kills the pain
That's all that's left of me anymore
Chocking on all my regrets feeling the strain
In every breath stumble as I crawl
香煙煙霧它消除痛苦
那剩下那些的再我這
嗆到我感到遺憾感覺所有的疲勞
在每一次呼吸,我絆倒爬著
Then I fall into you
And I fade away
I fall into you
And I fade
然後,我與你相愛
而我消逝
我愛上你
我消逝
Like a crutch you carry me without restraint
Back to a place where I am not alone
I'm a man whose tragedies have been replaced
With memories tattooed upon my soul
像拐杖你依靠我不加節制
回到一個地方,我並不孤單
我是一個人,他的悲劇已被替換
美好回憶時光紋身我的靈魂,
Then I fall into you
And I fade away
I fall into you
And I fade
然後,我與你相愛
而我消逝
我愛上你
我消逝
You said time to tear down the walls
You know not every things your fault
Put it away our mistakes have brought us here today
You say just look how far you've come
Despite all the things you've done
You'll always be the one to catch me
你說需要時間來把牆推倒
你不知道每件事你的錯
今天在這裡把它放在一邊給我們帶來了我們的錯誤,
你剛才說看你來了多遠
儘管所有的事情你做過
你永遠是抓到我的那一個
when I fall into you
And I fade away
I fall into you
And I fade
然後,我與你相愛
而我消逝
我愛上你
我消逝
Say goodbye to yesterday I made it through
I'm here today despite what I was told
You where there to rescue me
You shined a light so I could see
告別昨天,我順利過關
我今天來到這裡,儘管我被告知
你在哪裡來救我
你閃亮,所以我可以看見
(2 fois)
Then I fall into you
And I fade away
I fall into you
And I fade
然後,我與你相愛
而我消逝
我愛上你
我消逝
[ These are Into You Lyrics on這些歌詞來自 http://www.lyricsmania.com/ ] 


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4953104