網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
火焰
2011/03/09 16:27:39瀏覽173|回應0|推薦0

No need to hear your voice
Or see your face
To know that you are with me
No need to kiss your lips
Or hold your hand
To know that you can feel me
I know that you can feel me
不需要聽到你的聲音
或者看到你的臉
要知道,你與我同在
無需親吻你的嘴唇
或握住你的手
要知道,你能感覺到我
我知道你能感覺到我

When I look to the stars
I know just where you are
You're looking down upon me
(You're looking down upon me)
When I look to the stars
I know just where you are
You're looking down upon me
(You're looking down upon me)
當我看向星星
我就知道你在哪裡
你在上面看著我
(你在上面看著我)
當我看向星星
我就知道你在哪裡
你在上面看著我
(你在上面看著我)

No need to get locked up
Inside the past
I know that isn't changing
No need to let you go
Or say goodbye
I know that you'll be waiting
I know that you'll be waiting
無需被鎖起來
過去在內心
我知道這是不會改變
沒有必要讓你走
或說再見
我知道你會等待
我知道你會等待
When I look to the stars
I know just where you are
You're looking down upon me
(You're looking down upon me)
When I look to the stars
I know just where you are
You're looking down upon me
(You're looking down upon me)
當我看向星星
我就知道你在哪裡
你在上面看著我
(你在上面看著我)
當我看向星星
我就知道你在哪裡
你在上面看著我
(你在上面看著我)
On the other side!
在另一邊!
On the other side!
在另一邊!
I've got to
Find a way
To keep my pain from burning
Down to the bone
I've got to
Find a way!
To keep my pain from burning!
Down to the bone!
Down to the bone!
我得
找到一種方法
為了使我的痛苦燃燒著
到骨頭
我得
找到一個方法!
為了使我的痛苦燃燒著!
到骨頭!
到骨頭!
When I look to the stars
I know just where you are
You're looking down upon me
(You're looking down upon me)
When I look to the stars
I know just where you are
You're looking down upon me
(You're looking down upon me)
當我看向星星
我就知道你在哪裡
你在上面看著我
(你在上面看著我)
當我看向星星
我就知道你在哪裡
你在上面看著我
(你在上面看著我)


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4962489