網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我的痛苦
2011/03/09 16:13:20瀏覽195|回應0|推薦0
I have reached the end, and I don't know
(What I believe in anymore)
我已經走到了盡頭,我不知道
(為甚麼我相信了)
There's something crazy runnin' wild inside my brain
I have seen the truth become my lie
(Relive my shame, swallow my pride)
還有一些瘋狂奔跑我的腦子裡狂
我看到了我的謊言變成真理
重溫我的恥辱,忍受我的驕傲)
I have crossed the line and I know there's no turning back!
我已越過界線,我知道沒有回頭
You kiss away all of my pain!
You wash away these bloody stains
You are to blame my suffering
(My..my..my suffering)
當你吻我所有的痛苦!
你洗去這些血淋淋的污漬
你是責怪我的痛苦
我...我的痛苦)
You kiss away all of the pain!
You wash away these bitter stains
You are to blame my suffering
(My..my..my suffering)
當你吻我所有的痛苦!
你洗去這些血淋淋的污漬
你是責怪我的痛苦
我...我的痛苦)
I've seen the devil in a smile
(I found salvation in a vial)
My happy ending only exists in my dreams!
我已經看到了魔鬼的笑容
(我發現得救
我的快樂的結局只存在於我的夢想!
Chorus:
You kiss away all of my pain!
You washed away these bloody stains
You are to blame my suffering
(My..my..my suffering)
當你吻去我所有的痛苦!
你洗去這些血淋淋的污漬
你是責怪我的痛苦
我...我的痛苦)
You kiss away all of the pain!
You washed away these bitter stains
You are to blame my suffering
當你吻去我所有的痛苦!
把這些痛苦的污漬清洗
你是責怪我的痛苦
(My Suffering)
(我的痛苦)

You kiss away all of my pain!
You washed away these bloody stains
You are to blame my suffering
(My..my..my suffering)
當你吻去我所有的痛苦!
你洗去這些血淋淋的污漬
你是責怪我的痛苦
我...我的痛苦)
You kiss away all of the pain!
You washed away these bitter stains
You are to blame my suffering
當你吻去我所有的痛苦!
把這些痛苦的污漬清洗
你是責怪我的痛苦
You kiss away all of my pain!
You washed away these bloody stains
You are to blame my suffering
當你吻去我所有的痛苦!
你洗去這些血淋淋的污漬
你是責怪我的痛苦
(My..my..my suffering)
我...我的痛苦)
My suffering
我的痛苦
(My..my..my suffering)
我...我的痛苦)
My suffering
我的痛苦
(My..my..my suffering)
我...我的痛苦)
My suffering (My suffering)
我的痛苦(我的痛苦)






( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4962458