網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Breaking benjamin - You (fixed)
2009/12/14 18:14:05瀏覽327|回應0|推薦1
You"你“ 

My hands are broken,我的手如此損壞, 
And time is going on and on, it goes forever (how long).時間是持續不斷地過去,當然永遠(多久)。 
So I got high and lived all that life that I've taken all for granted.所以我就興奮,生活的一切生活,我所採取的一切是理所當然的。 

[Chorus:][合唱:] 
Promise me you'll try答應我,你會嘗試 
To leave it all behind,離開這一切背後, 
'cause I've elected hell,'因我當選於地獄, 
Lying to myself.對自己說謊。 
Why have I gone blind?為什麼我永遠盲
? 
Live another life.生存於另一種生活。 

You. You.你。你。 

The only way out唯一的出路 
Is letting your guard down and never die forgotten (I know).是讓你的警惕,決死不忘記(我知道)。 
Forgive me, my love,原諒我,我的愛, 
I stand here all alone, and I can see the bottom.我站在這裡孤單,我可以看到底部。 

[Chorus][合唱] 

You. You.你。你。 
You. You.你。你。 
You. You.你。你。






( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3555047