網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
breaking benjamin - evil angel邪惡天使
2009/12/14 19:03:37瀏覽840|回應0|推薦0
"Evil Angel"“邪惡天使” 

Hold it together, birds of a feather,一起舉升,鳥類的羽毛, 
Nothing but lies and crooked wings.只不過是謊言和彎曲的翅膀。 
I have the answer, spreading the cancer,我找到了答案,傳播癌症, 
You are the faith inside me.你是我內心的信念。 

No, don't不,不要 
Leave me to die here,給我死在這裡, 
Help me survive here.幫我在這裡生存。 
Alone, don't remember, remember.孤獨,不記得,記得。 

[Chorus:][合唱:] 
Put me to sleep evil angel.使我去與邪惡天使睡覺。 
Open your wings evil angel.打開你邪惡天使的翅膀。 

A-ah.阿,啊。 

I'm a believer,我是一個信徒, 
Nothing could be worse,沒有什麼比這更糟糕, 
All these imaginary friends.所有這些假想的朋友。 
Hiding betrayal,隱藏背叛, 
Driving the nail,駕馭釘子, 
Hoping to find a savior.希望能找到一個救世主。 

No, don't不,不要 
Leave me to die here,給我死在這裡, 
Help me survive here.幫我在這裡生存。 
Alone, don't孤獨,不要 
Surrender, surrender.投降,投降。 

[Chorus][合唱] 

Oh.喔 
Fly over me evil angel.飛越我邪惡天使。 
Why can't I breathe evil angel?邪惡天使為什麼我不能呼吸? 

[Chorus] 

Oh. 喔
Fly over me evil angel.飛越我邪惡天使。 
Why can't I breathe evil angel?邪惡天使為什麼我不能呼吸? 

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3554795