網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Breaking Benjamin - Dance With The Devil
2009/12/04 11:25:53瀏覽947|回應0|推薦0
難以想像跟一個惡魔共舞是甚麼樣的可怕情景,不過或許就如他唱的

但或許惡魔就在身邊喔,可能只是人們看不見

"Dance With The Devil"與魔鬼共舞 

Here I stand, helpless and left for dead.在這裡,我的立場孤立無援,離開死亡。 

Close your eyes, so many days go by.閉上你的眼睛,這麼多天過去了。 
Easy to find what's wrong, harder to find what's right.容易找到什麼問題,很難找到正確的事情。 

I believe in you, I can show you that I can see right through all your empty lies.我相信你,我可以告訴你,我可以看到您的權利,通過各種空虛所在。 

I won't stay long, in this world so wrong.我不會維持長久,在這個世界上這樣的錯誤。 

[Chorus:][合唱:] 
Say goodbye, as we dance with the devil tonight.說再見,因為我們今晚與魔鬼共舞。 
Don't you dare look at him in the eye, as we dance with the devil tonight?你們不敢看他的眼睛,因為我們今晚跟魔鬼共舞? 

Trembling, crawling across my skin.顫抖,在我的皮膚上爬行。 
Feeling your cold dead eyes, stealing the life of mine.感覺你的冷酷的死眼,竊取我的生活。 

I believe in you, I can show you that I can see right through all your empty lies.我相信你,我可以告訴你,我可以看到您的權利,通過各種空虛所在。 

I won't last long, in this world so wrong.我不會持續很長時間,在這個世界上這樣的錯誤。 

[Chorus][合唱] 

Hold on. Hold on.堅持。堅持。 

[Chorus][合唱] 

Hold on. Hold on.堅持。堅持。 

Goodbye.再見。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3554779