網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Breaking Benjamin - I Will Not Bow獵殺代理人MV
2009/12/03 15:05:49瀏覽1431|回應0|推薦0
Now the dark begins to rise現在,黑暗開始上升 
Save your breath, it's far from over保存你的呼吸,它遠遠沒有結束 
Leave the lost and dead behind給損失和死亡的背後 
Now's your chance to run for cover現在你有機會走避 

I don't wanna change the world我不想改變世界 
I just wanna leave it colder我只是想離開這冷 
Light the fuse and burn it up燈的保險絲燒起來 
Take the path that leads to nowhere走的道路走不通 

All is lost again一切都再次失去 
But I'm not giving in但我不會屈服於這 

I will not bow我不會低頭 
I will not break我不會中斷 
I will shut the world away我將合併世界道路 
I will not fall我不會墮落 
I will not fade我不會褪色 
I will take your breath away我會離開你的呼吸 

Fall墮落 

Watch the end through dying eyes最後,通過觀看垂死的眼睛 
Now the dark is taking over現在黑暗的接管 
Show me where forever dies查看我在哪裡永遠死亡 
Breaking Benjamin I Will Not Bow lyrics found on http://www.directlyrics.com/breaking-benjamin-i-will-not-bow-lyrics.html 
Take the fall and run to Heaven以墮落並且運行天堂 

All is lost again一切都再次失去 
But I'm not giving in但我不會屈服於 

I will not bow我不會低頭 
I will not break我不會中斷 
I will shut the world away我將關上了天壤之別 
I will not fall我不會墮落 
I will not fade我不會褪色 
I will take your breath away我會離開你的呼吸 

And I'll survive, paranoid我會生存,偏執 
I have lost the will to change我已經失去了變革的意願 
And I'm not proud, cold-blooded fate而且我不感到驕傲,冷血的命運 
I will shut the world away我將合併世界道路 

I will not bow我不會低頭 
I will not break我不會中斷 
I will shut the world away我將合併世界道路 
I will not fall我不會墮落 
I will not fade我不會褪色 
I will take your breath away我會離開你的呼吸 

And I'll survive; paranoid我會生存,偏執 
I have lost the will to change我已經失去了變革的意願 
And I'm not proud, cold-blooded fate而且我不感到驕傲,冷血的命運 
I will shut the world away我將合併世界道路 

很有狼的精神的歌,而且很狂野





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3555059