網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
breaking benjamin- unknown soldier無名戰士
2009/12/04 11:00:06瀏覽653|回應0|推薦0
整首歌聽起來,無名戰士不知道到底是為誰而戰,於充滿著暴力的戰區,那死亡變成為唯一解脫

那疾病好像也是隨著戰爭而來的

Unknown Soldier"無名戰士“ 

Border line,邊界線, 
Dead inside.死在裡面 
I don't mind,我不介意 
Falling to pieces.分崩離析。 
Count me in, violent算我一份,暴力 
Let's begin, feeding the sickness.讓我們開始,餵養疾病。 
How do I simplify,如何簡化, 
Dislocate - the enemy's on the way.脫臼 - 敵人在路上。 

[Chorus:][合唱:] 
Show me what it's like顯示我是什麼感覺 
To dream in black and white,夢想有黑色和白色, 
So I can leave this world tonight.因此,我可以今晚離開這個世界。 

Full of fear,充滿恐懼, 
Ever clear.自從清楚。 
I'll be here,我會在這兒, 
Fighting forever.永遠戰鬥。 
Curious,好奇, 
Venomous,毒藥 
You'll find me你會發現我 
Climbing to heaven.正攀爬著去天堂。 
Never mind,沒關係, 
Turn back time.時光倒流。 
You'll be fine - I will get left behind.你會沒事的 - 我會留在你身旁。 

[Chorus][合唱] 

Holding on too tight.持有的太緊。 
Breathe the breath of life,呼吸之間呼吸的生命, 
So I can leave this world behind.因此,我可以離開這個世界甩後面。 

It only hurts just once.有時候疼一次。 
They're only broken bones.他們只是骨折。 
Hide the hate inside.隱藏在裡面的仇恨。 

Oh.喔 

[Very quiet voice:][非常平靜的聲音:] 
Forever ... one永遠 ...一個 
I'll be fine我將沒事 

[Chorus][合唱] 

Holding on too tight.持有的太緊。 
Breathe the breath of life,呼吸之間呼吸的生命, 
So I can leave this world behind因此,我可以離開這個世界甩後面。






( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3554955