網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Breaking Benjamin-forget it
2009/12/08 17:15:44瀏覽838|回應0|推薦0
artist: breaking benjamin 
song: forget it 

It's a crime you let it happen to me這是犯罪你讓它發生在我身上 
Nevermind, I'll let it happen to you沒關係,我會讓它發生在你身上 
Out of mind, forget it there's nothing to lose被忘記,忘記這沒有什麼損失 
But my mind and all the things I wanted但我的心和所有我想要的東西 

Everytime I get it I throw it away每次我得到它我把它扔掉 
It's a sign, I get it, I wanna stay這是一個訊號,我明白了,我想留著 
By the time I lose it I'm not afraid當我失去它,我不害怕 
I'm alive but I can Surely fake it我還活著,但我可以肯定它虛假 

How can I believe when this cloud hangs over me怎樣才能當我相信這個籠罩著我 
You're the part of me that I don't wanna see你是我的一部分,我不希望看到 

Forget it忘記它 

There's a place I see you follow me有一個地方,我看到你跟我來 
Just a taste of all that might come to be只是所有結果的口味可能會被 
I'm alone but holding breath you can breathe我孤單一個人,但你持有呼吸你可以呼吸 
To question every answer counted對問題的答案都繼續計算 

Just fade away只是漸漸遠去 
Please let me stay請讓我留下 
Caught in your way用您的方式捕獲 

Forget it忘記它 

Just fade away只是漸漸遠去 
Please let me stay請讓我留下 
Caught in your way用您的方式捕獲 

It's a crime you let it happen to me這是犯罪你讓它發生在我身上 
Out of mind, I love it, easy to please出於愛,我很喜歡,容易討好 
Nevermind, forget it, just memories沒關係,算了吧,只是記憶 
On a page inside a spiral notebook在一個螺旋筆記本書頁內 

Just fade away只是漸漸遠去 
Please let me stay請讓我留下 
Caught in your way用您的方式捕獲 
I can live forever here我可以住在這裡永遠 

Forget it忘記它 

How can I believe when this cloud hangs over me怎樣才能當我相信這個籠罩著我 
You're a part of me that I don't wanna see你是我的一部分,我不希望看到 

I can live forever here我可以住在這裡永遠





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3555166