網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
《對話錄》祝拆舊
2019/12/30 03:46:39瀏覽649|回應1|推薦21

 


  認識一位樹人大老,屬元老級,為人老實有內涵,愛面子,聰明過人,精明有餘,頗有藝術天賦。于樹人高層派系中他算是溫和的鴿派,亦是唯物主義者,有著一般人的根本煩惱,心常牽掛成敗,夜深人靜患得患失。我就欣賞他那份清高、自命不凡,他喜歡我的戆居和我寫的東西,所以有事無事都打電話逗弄人家,吃吃他的豆腐。

  手機傳來大老那把渾厚的嗓子:「喂,邊位?」

  「契爺,您好!」

  「啋!我唔係你契爺,邊個做你契爺實前世唔修!」「好想問吓你,點解係都想認人做老竇、契爺呢?」

  「冇嘢,只不過想在加州揾個靠山,有你大老撑腰實冇人敢烚我。」

  「揾靠山?哼,揾老襯就有!」「你個奸仔唔係有咗肥婆蓮同保亞咩?還有阿Đại嗰班大神呢?」

  「係就係,如果加埋你就成風塵三俠做我護法,雙魚更加如虎潻翼,落到洛省邊條粉腸夠胆郁我。」

  「呵呵,你都識驚呀?怪不得唔敢來加州,阿Tê兩公婆等緊你過來呀,重有阿小嬌,死啦你,哈哈哈。」

  「嘻嘻,估唔到契爺住嗰度咁多仇口、冤親債主,深入危邦之地要多個心眼,小心駛得萬年船。」

  「原來阿英係冇胆趙子龍,大隻講,得把口。」

  「係呀、係呀!我好驚、好驚~呀。」「契爺好×衰,專門窒人,我個玻璃心好脆弱,受不得刺激嘅。」

  「我冇窒人,係有人冇胆唔敢來加州,成日匿響地下室,成隻井底蛙咁。」

  「喂,勸君勿睇小呢隻井底蛙,第日中張六合彩你就知,一石激起千層浪。」

  「兩千幾年前有人坐響棵大樹下邊入定,瞰就見到成個宇宙,三千個大千世界,二十八層天。」

  「今時有隻井底蛙踎響地牢無限上網,見到你哋班友沉迷於生死海,日夜造業生煩惱、搞輪迴、搞名聞利養、貪著五欲六塵. . .

  「都唔知你嗡乜。細佬,做人要及時行樂啊,得閒出去行吓,出邊咁多靚女,睇吓呢個花花世界,享受人生,唔好匿響屋企度。」

  「屌,你係識講人哋,專門攞自己心中把尺來做標準,你又唔出去行吓,成日黐住個部落格媾女。」「你係退休人士,有大把時間,你有車,重行得、食得、痾得,×得,又有大把銀;契爺,你話過做人要及時行樂吖嘛,遊埠旅行記得帶埋偉哥呀。」

  「衰仔,咪亂咁嗡,成個細路仔講埋唔三唔四啲嘢,重咁大聲。」

  「契爺,呢啲叫做關心!響加州從南至北有咁多樹人徒子徒孫,竟然無一人來關注探訪,搞到契爺孤伶伶一個人流落於公園,諗下諗下都幾淒涼,不知不覺我眼濕濕. . .

  「我要出去睇醫生,唔得閒同你個衰仔講廢話。」「下次再傾過。」

  「Oh shit,契爺又要睇醫生,煩惱無根日日生呀。」「喂,到時分身家我都有份啩?記得呀,多謝老竇!」

  「哈,發夢呀你,嗡得出就嗡,真係服咗你。」

  「Okay,得閒再傾,祝您好運!」

 

脫稿2015  仲夏 紐約


(雙魚阿英于南加州)

 

 

( 心情隨筆雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=chau223&aid=131427755

 回應文章

愛唱 綠啄花
等級:8
留言加入好友
2019/12/30 10:28
很高興 原來你在這裡 
双魚(chau223) 於 2020-01-01 00:07 回覆:

很高興  見到你在這裡