網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
各各他的十字架 舉起了軟弱的我
2014/04/19 03:10:01瀏覽522|回應2|推薦50

https://www.youtube.com/watch?v=UoVdYy-LGa4

今天是基督受難日(在各各他山上)。

後天是基督復活節。

詩歌分享:請點擊最上面第一行(橘紅色)所列之網址

再一首: You Raise Me Up (祢舉起我)

When I am down and, oh my soul, so weary
When troubles come and my heart burdened be
Then I am still and wait here in the silence
Until you come and sit awhile with me

You raise me up so I can stand on mountains
You raise me up to walk on stormy seas
I am strong when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be

There is no life - no life without it's hunger
Each restless heart beats so imperfectly
But when you come I am filled with wonder
Sometimes, I think I glimpse eternity

You raise me up so I can stand on mountains
You raise me up to walk on stormy seas
I am strong when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be

You raise me up so I can stand on mountains
You raise me up to walk on stormy seas
I am strong when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be
You raise me up to more than I can be


每當我心情低落疲憊不堪

每當麻煩接踵而來我的心背負重擔

我會安靜在此默默等待

直到祢來陪我坐一會兒

祢舉起我我才能攀上高山

祢舉起我讓我走在狂海上

當我有祢的肩膀,我是如此堅強

祢舉起我讓我能超越自己

沒有任何人的人生,可以不經歷痛苦

每一顆躍動煩躁的心是如此不完美

但當祢出現,我的生命便充滿驚奇

有時候我想我是瞥見了永恆

祢舉起我我才能攀上高山......

( 心情隨筆心靈 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=thedawnsailing&aid=12622818

 回應文章

蹦蹦跳也瑪利亞
等級:7
留言加入好友
很感動
2014/04/20 02:12

眼角都濕了,雖然自己不是教徒,卻極欣賞圣歌赞美诗,另外一首《因為有了他,

我才有勇氣面對明天。。》(because he lives。。。 I can face tomorrow)

這兩首,常讓自己聽到淚流滿面。。。。謝謝你的好文章。。。


hoppingmaria
陳正華 牧師(thedawnsailing) 於 2014-04-20 13:36 回覆:

我也愛極那首Because He Lives.

我唱的版本是這樣翻譯:

因祂活著,我能面對明天.....

我也常唱到淚流滿面...

謝謝馬利亞的回應。


pearlz (民進黨抹黑霸凌WHO )
等級:8
留言加入好友
You raise me up
2014/04/19 21:41

我自己沒有歌唱細胞,我先生喜歡哼哼唱唱,他最喜歡唱這一首歌。


陳正華 牧師(thedawnsailing) 於 2014-04-20 13:27 回覆:

是嗎

我也喜歡唱這一首歌.....